Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Walezy Fiat 131, Subaru Imp ... Czyżowice | 2003-02-03 11:05:40 jak wyczytalem w pewnej literaturze plywak powinien byc ustawione w gaznikach 45 na 5mm(metalowy plywak) i 12mm (plastikowy). w gaznikach 40/48 odpowiednio 8mm i 12mm. U mnie webery IDF 44 regulowalem w ten sposob ze najpierw zsynchronizowalem je wakuometrem(moj to STK Synchrometer). a mieszanke ustawilem na 1,5 obrota. wszystko dziala bez problemu. jak dojde to mistrzostwa to dam znac. na razie dopiero zaczolem sie z tym bawic.
P.S. warto zawsze sprawdzic czy jest szczelne polaczenie glowicy ze swieca. wystarczy po prostu nalac tam wody. i jak widac banki to lekko dokrecic swiece. zawsze tak robie i zawsze daje to efekty(czasami nawet mozna sie zdziwic). |
adamus Miłośnik FSO 1.3 - 2.0 Gdynia, Elbląg | 2003-02-03 11:20:45 O, widze po regulacjach gaznika, ze juz nadchodzi ten moment, kiedy drugi "Polonez bez jednej pary drzwi" oposci garaz i wytoczy sie na nasze piekne(!) drogi. Juz sie nie moge doczekac
Pozdrowka Adamus |
Walezy Fiat 131, Subaru Imp ... Czyżowice | 2003-02-03 12:36:24 a ja mojego chyba nigdy nie skoncze . potrzebuje tylna scianke do niego i za cholere nie moge jej nigdzie dostac. moze ktos ma cos takiego? jak to bede mial to potem jeszcze kilka poprawek i auto moze isc do lakiernika. |
WALA OPEL Kadett GT Pleszew | 2003-02-03 14:14:54 Cześć WALEZY!
A jak tam kariera się toczy w rajdach! |
SCHIL Miłośnik FSO Polonez Łódź | 2003-02-03 14:29:19
Jaka tylną ściankę ? |
SCHIL Miłośnik FSO Polonez Łódź | 2003-02-03 14:45:10 Do WALEZEGO Przemraszam iz tutaj , tylny pas w łodzi kosztuje 150zł.(nowy). |
Walezy Fiat 131, Subaru Imp ... Czyżowice | 2003-02-03 15:15:57 dzieki. ale myslalem o czyms w okolicy katowic. W gliwicach juz szukalem ale nie znalazlem. |
Walezy Fiat 131, Subaru Imp ... Czyżowice | 2003-02-03 15:18:59 powracajac do tematu. ma ktos takie gazniki(podwojne) w poldku? chodzi mi o spalanie, ja nie potrafie zejsc ponizej 20l na setke(czasami jednak daje mu popalic-tzn nie jade jak "dziadek") a jak z przyspieszeniem? |
SCHIL Miłośnik FSO Polonez Łódź | 2003-02-03 15:50:11
Może jutro będę coś wiedział o tych gaźnikach (o weberach mam na pewno). |
Konriii mnogo ;) KRAKÓW | 2003-02-03 16:47:15 Może TUTAJ znajdzie sie coś co wam pomoże
Pozdrawiam |
arturw Miłośnik FSO Peugeot 405/Peugeot ... Warszawa | 2003-02-03 16:47:18 I jeszcze jedno pytanie. W gaźnikach SOLEX nie ma powrotu paliwa. Czy w takim przypadku powrót powinien być na pompie(?) czy te gaźniki po prostu przyjmują całe paliwo jakie pompa jest w stanie podać ? (jeżli tak to ile to pali????). Jeżeli powrót jest na pompie to czy jest pompa paliwa do silnika 2.0 z powrotem paliwa ? Czy zastosować mozna głowicę pompy z poloneza 1,6 ale czy będzie odpowiedni wydatek paliwa ? Czy ktoś coś wie na ten temat ? |
SCHIL Miłośnik FSO Polonez Łódź | 2003-02-03 16:53:44 Ja własnie mam tak zrobione górną część pompy mam od poloneza (z przelewem) a dolną część od Fiata, daje odpowiednie ciśnienie, można jeszcze regulować ciśnienie na podkładkach. |
Koniu CRX Kraków | 2003-02-03 16:59:40 na Fiat&Furious masz opisany gaznik DCOE
rozłożony na czesci pierwsze i opisany Aha...koles z kraka ma w silniku 1500 2 gazniki DCOE i przy spokojnej jezdzie pali 20l. A górnej granicy nie zna bo najwidoczniej nie chce znac PS Jakby kogos interesowało to mam homologacje FISA do kanta |
arturw Miłośnik FSO Peugeot 405/Peugeot ... Warszawa | 2003-02-03 17:14:45
Tarcze Toyota Celica model 1991 (pierwsza okrągła silnik 1.6) średnica tarczy 240 mm, takie samo odsadzenie jak w przypadku starego typu tarczy, a zaciski Hundai Accent (ten pierwszy model) - ładnie pasuje do mocowań jarzma zacisku w starym typie hamulców(istniejące otwory trzeba będzie lekko zowalizować/rozwiercić o jakieś 2-3 mm. |
adamus Miłośnik FSO 1.3 - 2.0 Gdynia, Elbląg | 2003-02-03 18:31:30 Jeszcze calkiem niedawno pas tylny (stary typ) byl do kupienia za 80 PLN, podobno nowa blacha. Chetnych nie bylo.
Adamus |
Slawo Polonez 2000 Gdańsk | 2003-02-03 19:48:03 W sprawie podwójnych gaźników.
W swoim 2.0 mam zamontowane obecnie Webery 40IDF z gardzielami 32 mm, natomiast wcześniej jeździłem na poziomych Solexach o identycznych parametrach. W obu przypadkach palił około 12.5 l w mieście przy normalnej jeździe. Już kiedzyś o tym pisałem, ale może powtórze. Na tych gaźnikach (czyli przelot 40 mm i gardziel 32 mm) zużycie paliwa nie powinno być wyższe niż dla pojedyńczego gaźnika. Można porównać Ritmo 125TC i 130TC. Natomiast z drugiej strony przyrost mocy maksymalnej też nie będzie zbyt duży. Jeśli spojrzeć na silniki, które przygotowuje Croft i to te na ulice (Fast Road) to praktycznie "zabawa" zawsze zaczyna się od Weberów 45DCOE z gardzielami 36 mm. Gaźniki IDF40 Fiat stosował w zwykłych seryjnych silnikach 1600 modelu 124. Jeśli chodzi o gaźniki Solex C40 to Ritmo 130TC (w tym modelu były m.in. stosowane) miał na pewno elektryczną pompę paliwa i być może również regulator ciśnienia paliwa. Pozdrawiam Slawo |