127 ABARTH

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
zabieram sie za robienie 127 abarth na bazie standardu...
czy moze macie jakies info na temat takiej wersji?
wdzieczny bede za wszelkie info...
czy spotkaliscie kogos kto mial klatke w 127? - masz macie z nim jakis kontakt?
pozdrawiam

ps.
czy moze orientujecie sie czy do silnika 903 z 127 mozna zalozyc skrzynie 5?
czy skrzynia punto1 6-biegowa da sie zlozyc z silnikiem 903z 127 lub silnikiem ritmo1100?
pozdrawiam

krisR
krisa2@skrzynka.pl
 
 
Do 127 mkIII założysz piątkę bez problemu. Zmieniasz zębatki i dokładasz piątkę. Seryjnie są one dostosowywane do 5 biegów...nie wiem czemu tylko cztery montowali. w mkI i MKII zmiana na 5 jest już dużo cięższa...ale od biedy się da...
  
 
Witam
Polecam przede wszystkim się zarejestrować, bo to kosztuje jedynie 5 minut
Jeśli chodzi o klatkę, to chyba Cichy Polonez będzie montował klatke do 127
Aha...napisz jaką masz wersję, bo łatwiej będzie nam coś konkretnego powiedzieć jak będziemy znali model
Jeśli chodzi o stylistykę, to na naszym forum trochę było, a co do techniki, to też, ale pytaj to odpowiemy
Jaka wersja i foty zapodaj
Pozdrawiam
  
 
zarejestrowany to juz jestem
i nawet wyswietla ze jestem zalogowany
ale toXP
wiec plata chwilami figle.... (((
oczywiscie 127 mk1 ))
silnik 903 rok 73.
zdjatka w przyszlosci...
ale bede na pewno...
  
 
Cytat:
2005-03-08 16:49:28, krisR pisze:
zarejestrowany to juz jestem i nawet wyswietla ze jestem zalogowany ale toXP wiec plata chwilami figle.... ((( oczywiscie 127 mk1 )) silnik 903 rok 73. zdjatka w przyszlosci... ale bede na pewno...



Mi tez. Jako, że jestem eksperymentatorem, używałem nie standardowego Internet explorer, a XP Embeeded Explorer - też majkroshitu. To to samo, tylko bezpieczniejse i posiada panelowanie. Mimo wszystko z produktu majkroszitu się wycofałem od razu. aktualnie korzystam z Mozilla Firefox i jestem z niej veeeeryy heeeeepiiii
  
 
Ja też używam mozilli i badzio zadowolniony jestem
Majkroshit - jak sama nazwa wskazuje
  
 
wcale nie taki maly ten szit

rzejlbym,ze to FURAGOWNA!!!!!!!!!
  
 
Wielki SHIT o wdzięcznie małej nazwie
  
 
Panowie my tu nie o majkroshit-cie tylko o ABARTH-cie...
ratujcie... gdzie mozna zdobyc skrzynie fiatowska 6?
moze ktos jednak jakas flansze wystrugal do tego? do silnika 903...
a moze odlew obudowy jakis... ???
popytajcie wsrod gawiedzi...
warto 127 mk1 wystrugac na rakiete... po to fajne, lekkie i oldschoolowe autko jest)))
  
 
A nie łatwiej i taniej zamiast rzeźbić z drogą skrzynią 6, wpakować większy silnik???!!!
Masz do wyboru 1050, 1300, 1600 DOHC
Te 6 biegów niewiele Ci da.
A tak poza tym to zapodaj zdjątka siudemki
Bo jeszcze się okaże, że jej potrzeba remontu, a nie klatki i skrzyni 6
Czekamy na zdjątka
PZdr
  
 
zdjatka beda...
1.chce startowac tym w klasie 900 w kjs-ach... i moze w czyms innnym w przyszlosci...
2. nie chce wymieniac na razie silnika... bo to nie jest docelowa siodemka... wiec niepotrzebna papierkowa robota...
ps.
choc myslali me juz krazyly o silniku ze 105TC ritmo abarth
w nadwoziu 127 mk1 ...
ale to spiew przyszlosci...
jak znajde takie stodolowe nadwozie 127
bo latane, reperowane rozejdzie sie przy 100KM...
a wiadomo ze na tych 100... sie nie skonczy bo apetyt
rosnie w miare jedzenia...
a w silnikach fitowskich zawsze zostaje duzo rezerwy...
do wydlubania
  
 
ps2.
STODOLOWE LUB BETONIARKOWE
  
 
ps3.
po ostatnim CRASH-TESCIE Ritmo 85r kontra Corsa r.2004
zdecydowanie polecam klatke nie tylko do "wozidelek"
przeznaczonych do sportu... ale i codziennej jazdy...
wiezcie mi mecz byl wygrany 5:1 dla Corsy
  
 
no to jak znajdziesz kogos kto zrobi w wawcee to daj znac na foru msam bylbym zainteresowany))
ja narazie neistety niewiem kto by zrobil za male pieniadze a jak widzialem w tv jak kolesie mowili ze minimum 2.5 3 tys podstawowa klatkaa to padlem
  
 
Ja juz kiedys o to pytalem ale nikt nie odpowiedzial, wiec pytam jeszcze raz: Jak to jest czy mozna jezdzic na codzien majac klatke bez homologacji?Jak widomo Ci co robia za gruba kase to daja homologacje ale jak sie zrobi gdzies taniej albo samemu to homologacji moze nie byc.

Pozdrawiam
Gigi
  
 
Klatke mozna tanio zrobic albo samemu albo w firmie takiej jak np. RallyCar Sport Garage na slasku. poszukajcie w googlach bo nie pamietam adresu. Najlepiej zeby klatka byla zgodna z rysunkiem w zalaczniku J do kodeksu FIA (mozna znalezc PDF na stronie PZM: sporty samochodowe->rajdy->regulaminy). Wtedy jak sie policjant czepia to trzeba mu powiedziec ze w pucharze PZM i GSMP jezdza samochody z takimi klatkami i ze jest to zgodne z przepisami FIA. do 127 to cena ok 500-1000 zl, popytajcie zawodnikow z PPZM albo RC gdzie/u kogo mozna kolo Wawy zrobic zwykla klatke bez homologacji. Albo znajdzcie kogos kto zna sie na spawaniu i gieciu rur, pokazcie mu jakies CC na wzor i kupcie rury bezszwowe fi 45, grubosc 2,5 mm.
  
 
Kumpel ma 127 i wsadzil tam skrznie 5 linkowa z cc,i musial obciac kawalek blotnika, klatke na wzur zalocznika j, odsadzona kolumne kierownicy, odchudzony , hydrauliczny rekaw i sam wszytko robil