Własne odcięcie zapłonu i paliwa w E34

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Do czego sie wpiąć w E34 zeby zrobic wlasnie niezalezne odciecie paliwa i zaplonu??
Chodzi o to zeby komputer nie lapal błędów.
Nie wiem gdzie sie wpiac w instalacje zeby odciac pompe paliwa.

Moze ktos z was juz podlaczal i ma jakis sprawdzony sposob??

Pozdrawiam


[ wiadomość edytowana przez: raffat dnia 2005-03-17 23:48:51 ]
  
 
jedz do jakiegos zakladu gdzie zakladaja alarmy i tam ci zrobia, a zebys tylko ty znal wylacznik powiedz zeby tylko wyprowadzili kabel a w kabinie sam go sobie zamontujesz w dowolnym miejscu ;]
  
 
Polecam zakład specjalizujący się w montażu alarmów i innych zabezpieczeń we Wrocławiu na ul.Kasprowicza 111 koszt takiej usługi to chyba coś ok. 100zł jak dobrze pamiętam ja za alarm + pstryczek elektryczek właśnie, zapłaciłem 650 zł.
  
 
Dzieki za podpowiedzi ale takie cos samemu robie bez zadnych problemow.
Mi chodzilo o to tylko, gdzie sie wpiac zeby komp nie lapal bledow?
Reszte to juz zaden problem.
Po prostu obilo mi sie o uszy ze po odcieciu pompy paliwa komputer w E34 lapie bledy.

Dlatego moze ktos juz to rtobil i wie gdzie sie wpial tak zeby nie bylo potem problemow?
  
 
chyba w przewod zasilajacy pompe? u mnie tak jest ale sa tam jakies przekazniki zalozone i jak mi to robil koles to wcale nie wygaldalo tak prosto. troche tez sie nakombinowal zanim znalazl ten przewod ;]

[ wiadomość edytowana przez: tolo84 dnia 2005-03-18 16:12:57 ]
  
 
Też wydaje mi się że należy wpiąć się w przewód zasilający a i przekaźnik jest konieczny!
  
 
Dzis z ciekawosci sprawdzilem i pomierzylem tak jak ja chcialem zamontowac.
Wpiac sie wlasnie w wiazke i odciac + z zasilania.
Prad plynacy to 5A wiec przekaznik 10A powinien starczyc.

Ciekawe co powie na to komp jak zaloze
  
 
daj znac co i jakk!
  
 
Pomysl jeszcze o ewentualnym odlaczaniu glownego przekaznika.
Zalatwiloby to wlasciwie wszystko. Efekt - jak przy wylaczonym zaplonie kluczykiem
  
 
Przestudiowalem wczoraj cala wiązke przewodów w aucie. Dobrych pare godzin mi to zajeło.
Chciałem odciąć pompę paliwa, i tu pierwszy problem. Pompa ta zasilana jest podwójnie, tzn do pompy wychpdzą dwa przewody +12V i dwie masy, przy czym do samej pompy dochodzi tylko jedna z par. Gdzie idzie druga masa i plus??!!
Ucieka pod dywanikiem w strone fotela kierowcy i co najgorzsze, potweirdzilo sie to o czym slyszalem.
W zwykly sposob nie mozna odciac pompy paliwa bo komputer oszaleje. A co do zaplonu sytuacja bardzo podobna

Nie wiem co teraz z tym wszystkim zrobic, alarm mi nie wystarczy...

Czy ktos z was ma zalozone odciacie na ktorys z tych rzeczy????

Pomocy

  
 
ja mam zalozone na pompe wlasnie i nie ma zadnych problemow z komputerem, zreszta nie wiem jaki mialyby byc tego oznaki...
  
 
Ja mam założone odcięcie na pompie paliwa wszystko elegancko działa komp też.
A jakie niby są oznaki wariowania kompa i czym miałyby być spowodowane przecież to nie jest jakaś poważna ingerencja
  
 
Ja mam założone odcięcie na pompie paliwa wszystko elegancko działa komp też.
A jakie niby są oznaki wariowania kompa i czym miałyby być spowodowane przecież to nie jest jakaś poważna ingerencja
  
 
Ciekawy post...
Ja wlasnie chcialem sie za to zabrac - wydrukowalem schematy, znalazlem na schemacie ciekawy punkt (odciecie zasilania na paliwo i zaplon) ... i zgubilem sie na spotkaniu z rzeczywistością.
Kompletnie nie wiem który przekażnik na schemacie = w samochodzie.
GDZIE SĄ OZNACZENIA PRZEKAŹNIKÓW?
A MOŻE KTOŚ Z WAS MI PODPOWIE GDZIE MAM SIE WPIĄĆ ? (może zdjęcie na emaila) - kompletnie nie wiem jak to wyglada na żywo.

  
 
No zdawaol mi sie ze bedzie to ciekawy post :|

Ale jako snie ma zbytniego zainteresowania nim....
Moze nikomu nie chce sie zaajrzec jak wyglada u niego to odciecie i sie z nami podzielic :>
  
 
Ja mam podpięte odcięcie (przez przekaźnik) na kabel od pompy paliwa, szczegółów nie będę zdradzał , powiem tylko, że wiązka jest spora i troszkę trzeba poszukać aby znaleźć zasilanie pompy.
  
 
Konrat - gratuluje ze Ci sie udalo.

Ja też coś wiem ... a nie powiem


jak znajde to też nie powiem
...

..
a tak wogóle to trzeba skasowac ten post, bo przypadkiem ktos sie wygada jak to podłaczyć.

  
 

Chłopaki podzielcie sie informacjami
Chodzi mi o to, ze wiazke cala znam jak swoje majtki.
Pompe mam zasilana podwojnie (ze złącza obok kolumny kierownicy idą podwójnie + i masa)
Nie wiem dlatego czy mam to zrobić na 2 osobnych przekaźnikach czy można to "zewrzeć" w jeden układ??

Chodzi mi tylko o to, nie musicie zdradzać co gdzie i jak

Pozdrawiam serdedcznie
  
 
Brawo Raffat fotka model i miejsce zamieszkania podałeś złodziej poczyta i po autku będzie
  
 
Piotrfire z całym szacunkiem ale nie było mowy o żadnych zdjęciach.
Zadałem konkretne pytanie, ,czy można spiąć podwójne zasilanie pompy w jeden wyłącznik??
Tylko tyle....

Nikt nie jest taki głupi żeby udzielać myślę takich informacji ze zdjęciem


Pozdrawiam