Silniki 1.6 1.8 2.0 do poloneza tanio z gwarancją !!!!!!!!!

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
wykonujemy przekładki silników poldka na silniki 1.6 , 1.8 , 2.0 wraz ze skrzynia i częścia wału. GWARANCJA !!!!! TANIO!!!!!!!!! więcej infermacji na stronie ARGENTA@PF.PL
  
 
Więcej informacji??? To jest chyba adres mailowy?
  
 
Nie kombinowac tylko wrzucic cennik na forum!!!
  
 
DOKLADNIE!! Co to znaczy tanio?
W Klaudynie mozna kupic silnik zylete, praktycznie nowe 1600 za 2500... jak dla mnie cena troche zaporowa
  
 
Właśnie, też chetnie sie dowiem co , za ile i czemu nie tanio....
  
 
...a ja sie dowiem....czy potrafia cudowac...
i np...zalatwic cosik takiego jak glowice do fiacika ritmo abarth nu i oczywiscie Solex'a C40
P.S i ile razy musze trafic 6 w totka aby sobie to zakupic
  
 
Cytat:
2003-02-10 11:21:37, OLI_F50 pisze:
Właśnie, też chetnie sie dowiem co , za ile i czemu nie tanio....



Ja bym raczej powiedział ILE I CZEMU TAK DROGO?

p.s. wysyłał ktoś maila i wie coś wiecej na ten temat?
  
 
Gościu pojawił sie jak nimfa wodna i zaraz znikł
  
 
zresztom, za reklame sie placi!
  
 
a motodoktor do silnika gratis bedzie tez???



  
 
No i poszedl mail jak odesla to go wkleje a tera czekac cierpliwie a czy ktos wie jak zmienic nika dzikei
  
 
Autor postu - a_r_t_i - był na forum dziś online: 2003-02-10 21:53 i nie odpowiedział w tym temacie, myślę że nie można tego traktować poważnie

marcin013 - napisz maila na adres forum@motonews.pl z prośba o zmiane nicka
  
 
No dokładnie autor robi sobie labę z nas.
Napisałem do niego maila i nie odpisał wię możemy go olać!
  
 
Przy odrobinie wolnego czasu podjąłbym się przekładki silnika, lecz bez remontu, a tym bardziej gwarancji
  
 
Panowie!

Dostałem maila z informacjami od pana ARTI


Cytuję!
,,Witam!
 
Na wstępie pozdrawiam!
 
    Jeżeli mówimy o wszelkiego rodzaju przekładkach, to na cenę zasadniczy wpływ ma:
- Jaki silnik (1.4TC, 1.6TC, 2.0TC, 2.0Volumex,)
- Remont silnika (silnik może być wyremontowany, albo w stanie idealnym z innego auta, albo w stanie średnim)
- Układ zasilania (wtrysk: L-Jetronic, LE-Jetronic, IAW Magneti Marelli, gaźnik seria ADF lub DMS)
- Układ zapłonowy (klasyczny, elektroniczny Bosch'a , elektroniczny Magneti Marelli lub Digiplex Magneti Marelli)
- Skrzynia biegów (czterobiegowej chyba nikt nie chce) (W Polonezie dzwignia jak w seryjnym lub bliżej foteli), ponadto przełożenia
- Osprzęt (przekładka alternatora z FSO czy oryginał)
- Tylny most, a ścislej przekładnia główna (przełożenia)
 
Co do silnika remont silnika jest wykonywane dla konkretnej osoby (nie remontuje silników na zapas, bo nie jestem milionerem), wspólnie z nabywcą określamy zakres remontu i rodzaj części użytych do niego. Odnośnie części: Istnieje cała masa firm które oferują części do remontu niezbędne (polskie czy zachodnie), ceny tych części mają znaczący wpływ na ogólny koszt remontu, a rozpiętość cenowa jest wprost oszałamiająca ( podobnie z jakością).
Silnik może być poddany tuningowi (wałki rozrządu, układ zapłonowy, układ zasilania, układ wydechowy itd.) zgodnie z życzeniem nabywcy i jego zdolnościami finansowymi.
 
GWARANCJA.
Gwarancja udzielana jest na okres do 6 miesięcy w zależności od tego jaki remont ( czy miał miejsce) był wykonany.
 
Jeżeli kogoś interesuje fachowa i dokładna przeróbka to proszę o kontakt mailem, ustalimy wtedy zakres prac i granice cenowe.
 
 
Cześć!,,

No więc cheba musimy tego Pana przprosić!

A swoją drogą to mnie tylko podzespoły są potrzebne a sobie chcę zabrać całą przyjemnośc przeróbki!
  
 
Cytat:
2003-02-13 07:23:37, WALA pisze:
No więc cheba musimy tego Pana przprosić!


po części tak - tym bardziej że zamknąłem kolejny jego temat na forum o tym samym

ale Panie a_r_t_i - to samo i szczegółowo trzeba było rzucić w tym temacie osobiście, nie byłoby żadnych niedomówień

pozdrawiam
  
 
Pan sobie wziął za bardzo do serca bo ząłożył trzeci już wątek w tym samym temacie.
  
 
Witam!

Na wstępie pozdrawiam!

Jeżeli mówimy o wszelkiego rodzaju przekładkach, to na cenę zasadniczy wpływ ma:
- Jaki silnik (1.4TC, 1.6TC, 2.0TC, 2.0Volumex,)
- Remont silnika (silnik może być wyremontowany, albo w stanie idealnym z innego auta, albo w stanie średnim)
- Układ zasilania (wtrysk: L-Jetronic, LE-Jetronic, IAW Magneti Marelli, gaźnik seria ADF lub DMS)
- Układ zapłonowy (klasyczny, elektroniczny Bosch'a , elektroniczny Magneti Marelli lub Digiplex Magneti Marelli)
- Skrzynia biegów (czterobiegowej chyba nikt nie chce) (W Polonezie dzwignia jak w seryjnym lub bliżej foteli), ponadto przełożenia
- Osprzęt (przekładka alternatora z FSO czy oryginał)
- Tylny most, a ścislej przekładnia główna (przełożenia)

Co do silnika remont silnika jest wykonywane dla konkretnej osoby (nie remontuje silników na zapas, bo nie jestem milionerem), wspólnie z nabywcą określamy zakres remontu i rodzaj części użytych do niego. Odnośnie części: Istnieje cała masa firm które oferują części do remontu niezbędne (polskie czy zachodnie), ceny tych części mają znaczący wpływ na ogólny koszt remontu, a rozpiętość cenowa jest wprost oszałamiająca ( podobnie z jakością).
Silnik może być poddany tuningowi (wałki rozrządu, układ zapłonowy, układ zasilania, układ wydechowy itd.) zgodnie z życzeniem nabywcy i jego zdolnościami finansowymi.

GWARANCJA.
Gwarancja udzielana jest na okres do 6 miesięcy w zależności od tego jaki remont ( czy miał miejsce) był wykonany.

Jeżeli kogoś interesuje fachowa i dokładna przeróbka to proszę o kontakt mailem, ustalimy wtedy zakres prac i granice cenowe.


Cześć!

HE WIDZE ZE MA KOLES JAKOS REKLAMOWKE JA MU KONKRETNE PYTANIA A TEN WSZYTSKIM TO SAMO
  
 
To ciekawe co odpisze (o ile wogóle) na temat mostów .
  
 
No zobaczymy, wysłałem gościowi maila z zapytanie o koszt włożenia do mojej Łady silnika 2.0 ze skrzynią i mostem, ciekaw jestem co odpisze. Jak cena będzie przystępna to się zgodze a jak nic nie odpisze to będzie to trochę dziwnie podejrzane. A jak by co to jest jakiś koleś w Turku, który zajmuje się ściąganiem z Niemiec części do Fiata, podobno ma silniki 2.0 i skrzynie. Jak dorwe namiar na gościa to puszcze go na forum.