Od-Plus-owanie Poloneza Plus

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam
mam pare pytan odnosnie odplusowania Poloneza Plus

1. czy zamiana zderzakow plusowskich na zwykle Caro/Atu jest operacja trywialna, bez przerobkowa? co z podlaczeniem podswietlenia tablicy rejestracyjnej?
2. czy wymiana przedniego noska na ten ze starszego Caro/Atu polega tylko na polakierowaniu i przykreceniu nowego (oczywiscie ze starym wlotem powietrza)?
3. czy zdjecie "pieknego" pasa odblaskowego z klapy Atu Plus to tylko odkrecenie uchwytu i odklejenie tego pasa? pytanie, czy zostaja po tej operacji slady na karoserii np. otwory?
4. odplusowanie tylu Caro Plus to juz chyba wieksza rzeznia - inne lampy, tylny pas (czy one tez jest przykrecany?), zdjecie spojlera po ktorym zostaja otwory w klapie - czy cos jeszcze?
5. jak najlepiej bez szkody dla lakieru odkleic naklejki na tylnej klapie (np.: Atu Plus, 1.6 GLI)?
6. czy zmiana podswietlenia wskaznikow z zielonego na czerwone to wielka filozofia (pomijam wymiane wlacznikow na podswietlone bursztynowo)?

Dzieki za podpowiedzi

Pozdrawiam
Adamus
  
 
Sluszna koncepcja Jak bym mial 1,4 w Plusie tez odrazu bym robil z niego MR93. Ciekawe czy ta szarą deche da sie wymienic na ta z MR93
  
 
1. Trochę inne jest boczne mocowanie zderzaka, to w które zatrzaskuje się zderzak karówkowy. Ale można zderzaki zamienić. A podświetlanie rejestracji to jedno i drugie jest w zderzaku, nie wiem gdzie tkwi problem
2.Tak.
3.Zostają otwory i klej po taśmie dwustronnej(caro)a w atu to nie wiem ale chyba tylko klej.
4. Lampy są zamienne, odkręcasz jedne przykręcasz drugie. Listwa pod lampami jest przykręcana, odkręcasz jedną przykręcasz drugą.
5.Pojęcia nie mam, spróbowałbym przygrzać opalarką i odkleić. ALe te naklejki są na spoilerze, a jak go zdejmiesz to z naklejkami, no chyba że to atu.
6. Raczej tak bo to tarcza sprawia że kolor jest taki a nie inny. Nie jestem pewien ale spróbowałbym zamienić tarcze plusa z tymi bursztynowymi.


[ wiadomość edytowana przez: arturw dnia 2005-03-22 16:34:13 ]

[ wiadomość edytowana przez: arturw dnia 2005-03-22 16:39:05 ]
  
 
hehe pomysł dość osobliwy, szczególnie w dobie przerabiania wszystkiego co z FSO na plusa .. no ale co kto lubi ja osobiscie mając MR93 nie ruszałbym nic podobnie mając plusa nie zmianiałbym go na cos innego .. no chyba ze ktos chce miec Caro młodsze niż z 1997 roku a nie podoba mu się przeokrutnie styl plusowski wtedy jakis to tam sens ma
  
 
Tez kiedys mylalem o kupnie Caro+ i przerobieniu go na Przejsciowke. Moze kiedys jak pozwola fundusze to uda mi sie zrealizowac ten pomysl. Ale oprocz tego zmienil bym deske na strasza bo ta plusowska nie oddaje klimatu poloneza.
  
 
witam , co do zderzaczów od caro to przód bez problemów (hehe polak potrafi) wchodzi do C+ i na odwrót, naklejki usunąc strasznie ciężko (osobiście zrobiłem to papierem 1000 wodnym, ale i tak spolierek do malowanie więc wygłdziłem i widać tylko białe plamki , ), tylko po odkręceniu odblasku i spolierka pamietaj o dziurkach które zostają po mocowaniu, a co do przodu to trzeba wymienic pas przedni i atrape,

p.s. a ja moją przejciówke tylko z tyłu na C+ przerabiam bo milej się patrzy na niego, hehe,

...kupie komplet Orichari na dwie pary drzwi i progi i odblask do C+...najlepiej w dobrym stanie i tanio....(odblask może byc popekany i tak bendzie malowany pod kolor
  
 
1. Sorki, o co chodzi z tymi przeróbkami? Po kiego grzyba
2. Co to jest "Orichari"
  
 
3 - gdy zdemontujemy odblask w atu plus to mamy zwykłą klapę jak w zwykłym atu te same otwory i miejsce wklęsłe na tablice ALE zostanie super mocny klej, który trzyma ten odblask i cholernie ciężko go oderwać od blachy i czasami odchodzi on razem z lakierem.

5 - jeśli chodzi o te naklejki "atu plus 1.6 gli" na tylnej klapie to spokojnie paznokciem po kawałku odejdzie (sprawdzone)

Moje pytanie: Po co taka operacja z :od-Plus-owaniem" Poloneza


[ wiadomość edytowana przez: -DLUGI- dnia 2005-03-22 18:24:37 ]
  
 
Cytat:
2005-03-22 18:20:16, Saghat pisze:
1. Sorki, o co chodzi z tymi przeróbkami? Po kiego grzyba


Trzeba wiedzieć że Adamus jest zagorzałym przeciwnikiem wersji Plus , mniemam że ma na oku taki nabytek ale chciałby wrócić do klasycznej sylwetki

Cytat:
2. Co to jest "Orichari"


Miało być pewnie ORCIARI - nie pierwszy raz niestety spotykam sie z takim przekręceniem tego słowa
  
 
Cytat:
2005-03-22 18:20:16, Saghat pisze:
Co to jest "Orichari"

pssssssst nie pytaj się to jest nowy trynd
  
 
Cytat:
automatic pisze:
pssssssst nie pytaj się to jest nowy trynd


Cytat:
GDA pisze:
Miało być pewnie ORCIARI - nie pierwszy raz niestety spotykam sie z takim przekręceniem tego słowa

Eeee, Orichari to pewnie coś innego
  
 
Cytat:
2005-03-22 18:24:07, -DLUGI- pisze:
Moje pytanie: Po co taka operacja z :od-Plus-owaniem" Poloneza


Wielu osobom nie podoba sie to co Koreancy zrobili z Poloneza
  
 
mi w plusach sie nie podobaja: wlot powietrza, za bardzo koreanski, caro ma troche za "ciezki" wyglad tylu,
a podoba mi sie wnetrze, bo jak na auto na codzien jest dosc ladne, mi sie osobiscie podoba, szkoda ze nie ma bursztynowego podswietlenia, ale to sie da zrobic....sorka za OT

-----------------
Volvo 440 1.8 DL + LPG '94
FSO 125p 1.5 C + LPG '83
FSO Syrena 104
  
 
Cytat:
2005-03-22 16:32:34, arturw pisze:
...3.Zostają otwory i klej po taśmie dwustronnej(caro)a w atu to nie wiem ale chyba tylko klej.



Nie wiem tylko gdzie w Caro ta taśma dwustronna, bo zdejmowałem to gówno z milion razy i nic poza dziurami w klapie nie było.


A teraz odpowiadam.

6. Tarcze niestety są podświetlane od tyłu i jakiekolwiek zdzieranie tej zielonej farby raczej sie nie powiedzie bo zejdzie tarcza wraz z tym, jedyny sposób to inne tarcze, regulacja świateł ma tak samo, jesli chodzi o przyciski to przecież lutownica w łapke i po kłopocie.
  
 
Wg mnie stylistyka "zaokraglen" zderzakow, listew, wlotu, spojlerow nie pasuje do blach Plusa, ktore pozostaly bez zmian, czyli kanciaste. Najtaniej bylo zmienic elementy przykrecane do nadwozia wiec tak zrobiono, ale efekt niestety nie rzuca mnie na kolana. Do tego nie pasuje mi optycznie ten czerwony pas z tylu i przeniesienie tablicy na zderzak tylny, zwlaszcza w Atu wyglada to tragicznie. Tak uwazam.
Wnetrze Plusa ma pare zalet, dlatego nie pytalem o jego zmiane, poza kolorem podswietlenia wskaznikow.

Dzieki za Wasze opinie
Pozdrawiam
Adamus
  
 
Cytat:
Trzeba wiedzieć że Adamus jest zagorzałym przeciwnikiem wersji Plus


i nie jedynym
  
 
OT
Adamus: Pisałeś kiedyś, że marzy Ci się by kupić plusa z 1.4 i zdeplusować go zewnętrznie.Ostatnio szukałeś też Roverka.
Czyżbyś coś znalazł, zakupił i szykował się do realizacji marzenia ??
  
 
z plusow to podoba mi sie jedynie taki jak ja mam,glownie ze wzgledu na kolor .ale biorac pod uwage wyglad to najbardziej z poldkow podoba mi sie MR93
ostatnio widzialem Caro 96r w takim kolorze jak moje Atu,poprostu wygladalo super!!!
  
 
U moje na ulicy są dwa takie jasnozielone Caro 1.6Gli z 96-97.
Jednego ma małżeństwo koło 45-50 mają go od nowości, właścicieli drugiego nie znam.A na wyjezdzie pod Włocławkiem widziałem takie Atu z 96 z pomarańczowymi przednimi kierunkami.
Musze kiedyś zdjęcia zrobić wszytskim tym okazom -szkoda, że to Gli,a nie Roverki.
  
 
Panowie !!!!!!!!!!!

Profanacja... jakto tak zmieniac w tak drastyczny sposob wyglad auta ?? a gdzie ci zagorzali przeciwnicy zmian i tjuninkow ?? nie poznaje klubowiczow....

Cytat:
Przecie auto powinno być takie jak opuściło fabryke może poza minimalna stylistyka


a to juz chyba nie są delikatne poprawki stylistyczne.

Nieładnie... nieładnie...




[ wiadomość edytowana przez: Nomad dnia 2005-03-22 22:01:35 ]