Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
tolo84 (S) BMW Master (Moderator) BMW E36 Bydgoszcz | 2005-04-15 15:46:40
a tu mowa o innym aucie;]
a co to ma do rzeczy czy szczep czy nie, czesci w kazdym zuzywaja sie tak samo. a TU moze znajdziesz odpowiedz |
flajszm BMW e36 318is COUPE wrocław | 2006-11-18 20:32:58 u mnie z tyłu też skrzypiało....do wymiany tuleje na wahaczach!! Przy każdej nierówności było głośne udeżenie a przy dłuższej jeździe szum, skrzypienie, ...luz na wahaczu w kierunku prawo<->lewo(śmieszne uczucie..jakby dupa traciła przyczepność i uciekała na boki ), można łatwo sprawdzic... tył na lewarek i szarpiemy kołem do siebie i spowrotem... jak stuka, to usztywnic wachacz(chwycic ręką i zablokować)a druga osoba szarpie kołem i jak nie stuka to na99% tuleja... w zeszłym tygodniu to robiłem...
We wrocławiu koszt na strone: 1tuleja + robocizna: 50+50pln(taniej sie nie da...) w ASO: 50+260pln pozdro |
BeeMWe (S) BMW Master (Moderator) BMW 525 24v Olsztyn | 2006-11-19 18:13:34
|
losboss gdańsk | 2007-01-08 11:58:01 jestem szczesliwym posiadaczem e39 2001, 2.0 benzyna od 2 mies. autko super smiga, trzyma sie niesamowicie drogi, spalanie w normie (chociaz wydaje mi sie ze komputer troche zaniza odczyty). przejechalem ok. 5 tys km i pojawily sie opisywane na roznych forach mankamenty - wpierw drgania kierownicy przy hamowaniu z duzej predkosci (wiekszosc ludzi mowi ze to pewnie gumowe tuleje do wachaczy), wczoraj jak wjezdzalem do garazu uslyszalem straszne trzeszczenie z tylu. wracalem z krakowa, na trasie nic nie slyszalem a jak zjechalem do garazu to trzeszczy jak 50cio letni rzech. jak nim bujam to trzeszczy jak nieoliwione od 150 lat drzwi do huty. jest tez objaw nadmiernego zarzucania tylem w waskich zakretach - czyli co z tylu bede musial wymienic (wiem ze z przodu te gumowe tuleje)?
z gory dzieki za porade. |
zdunekm BMW Friend było e-36 jest e-39 z daleka | 2007-01-08 19:53:47
Pojedz na stacje diagnostyczna to sie dowiesz wjezdzajac na szarpaki. Jesli chodzi o tyl sa tam 4 duze jak leb tuleje numer 2 na rysunku z przodu to tuleje wahaczy albo stabilizatora, sprawdz tez amortyzatory . |
Gregor BMW 318 Warka | 2007-01-08 21:23:36 U mnie cos strasznie stuka na dolkach z tylu po prawej stronie i wozi tylem mojej beci. Amorki , sprężyna czy cos innego? Wiem że amory z tylu mam do wymiany a jaki bylby objaw peknietej sprezyny? |
zdunekm BMW Friend było e-36 jest e-39 z daleka | 2007-01-08 21:45:45
Tuleja metalowa na wahaczu jest na wykonczeniu, przerabialem juz ten temat. jest to dokladnie ta tuleja. Jak wjedziesz w dziure to czasami stuknie jakby ktos mlotkiem puknal. Wymien ja i po klopocie, przy okazji kierownica powroci na swoje oryginalna pozycje. |
Gregor BMW 318 Warka | 2007-01-09 19:16:27 Bylem dzis u mechaniora i wyszlo ze jest peknieta sprezyna i zuzyte amory.
Pozdrawiam |
mecenas61 Leżajsk | 2007-02-23 16:26:30 Niech to szlak trafi takie zawieszenie jak ma e36 - miałem kilka aut w swoim życiu ale takiego jak bm - ka to nigdy żebym się wstydził jezdzić po mieście wygląda jak z salonu , wdodatku ac.schnitzer a trzeszczy jak taradaja , dopiero pozamawiałem wszystkie tuleje i sworznie i powymieniam . Dodam że w moich 15 byłych autach zdarzały się luzy i stukania ale takiego trzeszczenia to bym po bm - kach się nie spodziewał - pozdrawiam |
maniek6210 BMW E34 520i bialystok | 2007-02-23 22:11:32 BMW to logo jak kazde inne.
To że piszczy trzesczy stuka puka to jest stan auta.Fort escort terz to ma 4x częściej niż bmka a ludzie to kupują i tym jeżdzą. Jak jest zaniedbany to niema co na niego narzekać tylko go zrobić albo sprzedać niech sie inny martwi. |
SoundMan bmw e34 Pisz | 2007-05-12 16:52:21 Naprawa tego problemu jest śmiesznie prosta
A koszt związany z "naprawą" tak znikomy, że śmiało zamkniecie się w 10zł 1. Idziecie do Apteki i kupujecie jak największą strzykawkę i jak najgrubszą igłę (najlepiej jest załatwić sobie takie przybory od weterynarza) 2. Wchodzicie do kanału i wyszukujecie wszystkie możliwe tyleje w poszczególnych wahaczach (są osłonięte gumowymi "kapturkami"). Jak dobrze pamietam, to na każde kolo przypadają 4 wahacze, tj. 8 tulei. 3. Strzykawkę napełniacie olejem (może być silnikowy i najlepiej jak najrzadszy, bo może byc problem z wyciśnięciem go przez igłę) 4. Teraz pozostaje już tylko zabawa w doktora Wbijacie igłę w opisywane wczesniej gumowe kapturki i wstrzykujecie rozsądną ilość oleju, czubek igły opierając i zakrytą tuleję. 5. Po zakonczonym zabiegu zjeżdżacie z kanału i wyjeżdżacie na POLSKĄ drogę, gdzie na dziurach olej wcieknie między wszystkie współpracujące elementy. Dodam jeszcze, że z każdą dziurą wzrasta satysfakcja z milknącego pisku i skrzypienia Zabieg tani, prosty i co najważniejsze- SKUTECZNY! Co prawda po jakimś czasie piski znów zaczną dawać się we znaki, ale w ciągu kilku minut napewno sobie z nimi poradzicie Wydaje mi się, że lepsze to niż kupowanie nowych wahaczy i walka z odkręcaniem śrub Pozdrawiam i życzę przyjemnej zabawy w doktora |