Pilnie potrzebuję pomocy Immobiliser E-36 316

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Kochani pilnie potrzebuje pomocy chodzi o immobiliser w E-36, poprstu padł nie wiem jakim cudem i wiem na pewno ze to on, nie bede tłumaczył dlaczego wiem bo to za długo potrwa, a chodzi o to ze autko mi nie pali, czy ktoś zna metodę jak go wyciąć, ewentuel co zrobić zeby przywrócić mu życie? Był u mnie taki burak z BOSCH KTS 650 i stwierdził że ten KTS ie obsługuje tego modelu i się nie połączy z komputerem, wiec go wygoniłem. Czy w BMW są jakies ukryte bezpieczniki? Ma ktoś jąkąs wiedze na ten temat błagam o pomoc. Jestem wstanie odwdzięczyć się fionansowo tyko błagam niech ktoś mi pomoże bo na głowe dostanę a na serwis mnie nie stać.
  
 
a masz kod do immo który jest dołączany do kpl kluczyków ? pozatym w jeżeli immo pada to zazwyczaj auto zapala na 1s a potem gaśnie
  
 
Nie mam żadnego kodu dostałem jeden kluczyk, auto w ogóle nie pali ani nie zapala na 1s rozrusznik nie drgnie. To napewno immobiliser bo kiedys próbowałęm odpalić bez pętli przy kluczyku i zachowywyał się tak samo
  
 
Cytat:
Jestem wstanie odwdzięczyć się fionansowo


jeśłi ktoś z tu obecnych będzie znał na to sposób to z pewnością nie będzie cię to nic kosztować. ja poszukałbym jednk w swojej najbliższej okolicy, może są gdzieś w pobliżu jacyś fachmani od takich rzeczy.
pozdrawiam
  
 
a masz fabryczny alarm?
  
 
nie alarmu nie mam, jest tylko immobiliser w kluczyku, najlepiej to nym chciał zeby go wyciąć, ale nikt sie niechce podjąć z moich znanych elektryków, ponoc jest jeden gość w okolicy ale za 1000 zł jest na dzień dobry, wiec sam nie wiem co amm robić chyba oddam go na serwis bo niewierze zeby wzieli więcej niż ten zdzierca
  
 
dziwne! ludzie płacą duże kwoty by założyć sobie immobilizer, a niektórzy chcą go usunąć.
pozdrawiam
  
 
Już działa moja biedna 316 Jak ktoś zna BMW Stando Wrocław to pewnie wie co to za jedni, nie zdążyłem jej z lawety zwalić bo sama zjechała. Dziękuje Pięknie wszytkim co chcieli mi pomóć czy umieli czy nie, chęci są najwazniejsze więc wielkie dzięki. A tak na marginesie, to jakby ktoś chiał taką fajną 316i, czarną z firmowym spojlerem z 95 roku 102 koniki, nie zagazowana, co prawda ma przejechane 560 tyś km, ale jeszcze jezdzi na syntetyku i olejek od zmiany do zmiany tj. co 15 tyś km w litrze się zamyka, całe zawieszenie wymienione i przód i tył na oryginalnych częściach. To zapraszam do złożenia oferty, nie jestem nie uczciwy więc prawdę zawsze powiem, wszytko mam udokumentowane fakturkami z neimieckich serwisów, jedynie mechanicy polscy nieatoryzowani bo nasze serwisy naprawde przeginają i to ostro. Pozdrawiam wszytkich klubowiczów.

P.S. Jak ktoś ma jakieś info na temat 540i to zapraszam na nowy post, bo chcę się czegoś dowiedzieć o tym aucie, bo dostałem ciekawą oferte.
  
 
A z ciekawości spytam co zrobili fachowcy z Psar.... że betka odpaliła???
  
 
Poprosili o kluczyki, przynieśli jakiś komputerek podłoczany z autem bezprzewodowo, pytali czy 200 zł to będzie za dużo? Po tym wywalili starą kostke z kluczyka zaktywowali nowa tym komputerem i powiedzieli ze bedzie jezdzić dalej.