...– stworzonych zostanie nie więcej niż 200 egzemplarzy, które trafią wyłącznie do rąk europejskich klientów.
XKR-S jest najszybszym jak dotąd Jaguarem, a to za sprawą silnika V8 z podrasowaną jednostką kontrolną, ma on moc 420 KM i rozwija maksymalną prędkość 280 km/h. Jednostka napędowa współpracuje z sześciobiegową automatyczną skrzynią sekwencyjną.
Producent postarał się także o poprawienie parametrów zawieszenia i przenoszenia napędu – popracowano nad sprężynami, amortyzatorami, stabilizatorami I aktywnym zawieszeniem CATS. Obniżono pojazd, dodano wyczynowe hamulce Alcon i aktywny układ wydechowy.
W XKR-S zastosowano body kit poprawiający jego parametry aerodynamiczne, z poszerzonymi progami i tyłem wyposażonym w zintegrowany dyfuzor. Nadwozie polakierowano na głęboki odcień czerni. Auto porusza się na niskoprofilowanych, 20-calowych oponach ozdobionych felgami Vortex.
Wnętrze także utrzymano w odcieniach czerni – ciemna, skórzana tapicerka foteli kontrastuje z przeszyciami w odcieniu kości słoniowej.
Pierwsi nabywcy będą mogli wybrać się na przejażdżkę swoim XKR-S już latem tego roku. Przygotowana zostanie zarówno wersja z kierownicą po lewej, jak i prawej stronie.