silnik (kultura pracy, elastyczność) | ocena: 5 | komentarz: "DOBRY DIESEL" | |
skrzynia biegów | ocena: 5 | komentarz: "PIĘĆ BIEGÓW ROBI SWOJE" | |
układ jezdny | ocena: 5 | komentarz: "SUPER" | |
układ hamulcowy | ocena: 4 | komentarz: "DOBRY W MIEŚCIE I NA TRASIE" | |
widoczność | ocena: 4 | komentarz: "JAK W TERENÓWCE FAJNIE BO WYSOKO" | |
jakość wykończenia | ocena: 5 | komentarz: "BARDZO DOBRA PRECYZJA AMERYKAŃSKO-NIEMIECKA" | |
ergonomia | ocena: 3 | komentarz: "ALE PRZECIEŻ TO SAMOCHÓD TERENOWY" | |
wentylacja i ogrzewanie | ocena: 5 | komentarz: "JEST W PORZĄDKU" | |
przestrzeń dla kierowcy i pasażerów | ocena: 5 | komentarz: "DUŻO I WYGODNIE" | |
wyciszenie, akustyka wnętrza | ocena: 4 | komentarz: "CICHO I PRZYJEMNIE SŁYSZEĆ MRUCZENIE SILNIKA" | |
ekonomia (zużycie paliwa, koszty utrzymania) | ocena: 3 | komentarz: "NO, WCALE NIE MAŁE, ALE W KOŃCU JEEP TO...JEEP" | |
niezawodność | ocena: 5 | komentarz: "NA RAZIE SPOKO" | |
stosunek ceny do jakości | ocena: 4 | komentarz: "O RANY...ZAWSZE MÓGŁBY BYĆ TAŃSZY..." |
|