silnik (kultura pracy, elastyczność) | ocena: 2 | komentarz: "przy 319 tys. km zatarł sie wał na czopie korbowym trzecim i pierwszym głównym, oczywiście wał do wymiany z uwagi na bicie ponad o, 5 mm" | |
skrzynia biegów | ocena: 5 | komentarz: "jak na razie bez uwag" | |
układ jezdny | ocena: 4 | komentarz: "wymiana elementów metalowo gumowych i sworzni" | |
układ hamulcowy | ocena: 3 | komentarz: "awaria czujnika abs tylnego koła" | |
widoczność | ocena: 4 | komentarz: "dobra" | |
jakość wykończenia | ocena: 5 | | |
wentylacja i ogrzewanie | ocena: 4 | komentarz: "wymieniłem chłodnicę klimatyzacji i przewód gumowy" | |
przestrzeń dla kierowcy i pasażerów | ocena: 5 | | |
wyciszenie, akustyka wnętrza | ocena: 5 | | |
ekonomia (zużycie paliwa, koszty utrzymania) | ocena: 3 | komentarz: "gazu pali średnio od 11,5 do 13,5 litra przy zwykłej instalacji gazowej lovato" | |
niezawodność | ocena: 1 | komentarz: "awaryjny motor jak wyzej wspomniałem a poza tym sterowanie(elektronika) tj. po przejechaniu kilkudziesieciu kilometrów silnik przestaje pracować, zanik iskry. Po ostygnięciu silnika po kilku godzinach pracuje normalnie i nie wiem co jest tego powodem," | |
stosunek ceny do jakości | ocena: 3 | komentarz: "z uwagi na awaryjność kiespsko" |
|