silnik (kultura pracy, elastyczność) | ocena: 5 | komentarz: "szybki, cichy, ze sportowym pomrukiem, po warszawie tylko 11 l/100km" | |
skrzynia biegów | ocena: 5 | komentarz: "dobrze dobrana do silnika, precyzyjnie wybiera biegi, trwale i dobre synchronizatory" | |
układ jezdny | ocena: 4 | komentarz: "w miare twarde zawieszenie, dobrze trzymajace pojazd na drodze" | |
układ hamulcowy | ocena: 1 | komentarz: "szybko sie grzeja i slabo hamuja, nadaja sie do wymiany z modelu delta 1600 turbo" | |
widoczność | ocena: 4 | komentarz: "w miare, nie zawadza sie o nic :)" | |
jakość wykończenia | ocena: 5 | komentarz: "mimo lat i przebiegu nic nie trzeszczy i nie odpada, jak to ma miejsce w niektorych wozach" | |
ergonomia | ocena: 4 | komentarz: "w zasadzie wszystko pod reka" | |
wentylacja i ogrzewanie | ocena: 2 | komentarz: "zimna w lecie i niestety w zimie, a uklad chlodzenia jest ok." | |
przestrzeń dla kierowcy i pasażerów | ocena: 4 | komentarz: "mam 180 cm i nie brakuje mi..." | |
wyciszenie, akustyka wnętrza | ocena: 5 | komentarz: "nie slychac szumow i cicho dochodzi pomruk silnika" | |
ekonomia (zużycie paliwa, koszty utrzymania) | ocena: 5 | komentarz: "11 litrow na 100 w cyklu miejskim po warszawie, bezawaryjna, tylko wymieniam plyny co 10-15 tys" | |
niezawodność | ocena: 5 | komentarz: "mialem tylko 1 awarie, pekl uchwyt silnika, i cale szczescie ze tylko on, koszt - 70 PLN, a silnik zaoral dziure warszawska naprawde ostro" | |
stosunek ceny do jakości | ocena: 4 | komentarz: "gdyby nie te hamulce, no i latwiej zeby mozna bylo ja kupic i czesci.... bylby idealny samochod ze srednia 4.8" |
|