...wyposażonego w 3,5-litrowy silnik V6 dostępny zarówno w wariancie bezsprężarkowym, jak i z turbosprężarką. Model wyróżnia się unikalnym kolorami nadwozia, udoskonalonymi wykończeniami wnętrza kabiny i obszerną listą wyposażeniową.
Lotus Evora Sports Racer będzie dostępnY w czterech kolorach nadwozia: białym Aspen White, szarym Carbon Grey, niebieskim Nightfall Blue i czerwonym Ardent Red. By wyróżnić się z tłumu Sports Racer łączy je z kontrastowymi akcentami w postaci błyszczących, czarnych elementów na dachu, przednim splitterze, tylnym dyfuzorze i progach bocznych. Podkreśla to agresywny charakter i smukłą sylwetkę samochodu. Czarne są także plakietki z nazwą, obudowy lusterek, obręcze z lekkich stopów i zaciski hamulcowe.
W kabinie, w której mogą podróżować cztery osoby, na fotelach znajdziemy tapicerkę z czarnej skóry „Premium Sports” z kontrastowymi, czerwonymi lamówkami i przeszyciami. Deskę rozdzielczą, wewnętrzne panele drzwiowe i konsolę centralną pokryto szarym zamszem zeszytym czerwonymi nićmi, co podobno podkreśla sportowy wizerunek auta. Klienci będą mogli też wybrać czerwoną tapicerkę z czarnymi akcentami.
Producent dorzucił do tego sporo ciekawych gadżetów i opcji. Pakiet „Sports Pack” obejmuje m.in.: sportowy tryb jazdy, silnik z podwyższonym limitem obrotów na minutę, bardziej sportowe ustawienia Dynamic Performance Management (DPM), sportowy dyfuzor i nawiercane tarcze hamulcowa, a także lepszy system audio i głośniki, odtwarzacz DVD, 7-calowy ekran dotykowy, łącze Bluetooth, możliwość podłączenia iPoda i odtwarzaczy plików mp3, system monitorowania ciśnienia w oponach, system utrzymywania stałej prędkości podróżnej i tylne czujniki parkowania, składane elektrycznie lusterka boczne oraz kamerę cofania.
Lotus Evora Sports Racer będzie sprzedawany w całej Europie, a jego cena (na razie wyrażona w rodzimej walucie producenta) to niecałe 58 000 funtów szterlingów za Evorę z silnikiem o mocy 280 KM i niecałe 66 000 funtów za turbodoładowaną Evorę S o mocy 350 KM.