komentarz: "Piękna Sprawa Start równoległy z Oplem GSI 140km i dopiero na końcu 3 biegu zaczoł się wysuwać na prowadzenie!!!!!!"
skrzynia biegów
ocena:4
układ jezdny
ocena:5
komentarz: "Zawieszenie twarde, co nieraz przeszkadza."
układ hamulcowy
ocena:5
widoczność
ocena:4
jakość wykończenia
ocena:4
ergonomia
ocena:5
wentylacja i ogrzewanie
ocena:4
przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
ocena:5
komentarz: "Bardzo dużo miejsca, w swojej klasie i rozmiarach niema sobie równych"
wyciszenie, akustyka wnętrza
ocena:4
ekonomia (zużycie paliwa, koszty utrzymania)
ocena:5
komentarz: "Koszty utrzymania są naprawde niskie, choć są osoby które myślą że części są kosmicznie drogie co jest błędem."
niezawodność
ocena:5
stosunek ceny do jakości
ocena:5
Podsumowanie:
"Witam, jeżdżę tym samochodzikiem już 5 rok!!!!!! i nie mam ochoty zmieniać na nic innego z powodu niezawodności, ekonomicznego silniczka jego potencjału ( elastyczność, kultury pracy itp.) i wygodnych siedzeń gdzie przy dłuższej jeżdzie człowiek się nie męczy i nie dokuczają bule. Silniczek jest 1,3 bez ingerencji tuningowych. Zostały dołożone tylko następujące rzeczy: stożkowy filtr powietrza, magnetyzery(magnetizer), przewody wysokiego napięcia jak i świece Splitfire, wszystkie płyny jak oleje i płyn chłodzący pozmieniane na bardzo dobrych marek i o odpowiednich parametrach (MOBIL1 15W 50 Rally Formuła), zdjęty katalizator i założona strumienica, przelotowy tłumnik. Po takich modyfikacjach zachowuje się świetnie, kręci się do 7 tyś dla tych którzy chcą MOGĘ WYSŁAĆ FILMIKI I ZDJĘCIA przedstawiające jak taki silniczek chodzi!!!!!!!!!!Jeżdże też na rajdach organizowanych w moim mieście przez AutomobilKlub i mam na swoim koncie 1 miejsce w rajdzie zimowym. Oczywiście należe też do klubu posiadaczy marki MITSUBISHI o nazwie MITAUTO znajdującym się w Piotrkowie Trybunalskim i wszystkich chętnych do uczestnictwa serdecznie zapraszam ( piszcie na e-mail ). Jeśli ktoś chce zakupić taki samochodzik to szczerze i gorąco polecam, a napewno będzie BARDZO ZADOWOLONY!!!!!!!!!!!"