silnik (kultura pracy, elastyczność) | ocena: 4 | komentarz: "elastyczny i niezawodny" | |
skrzynia biegów | ocena: 4 | komentarz: "automat 3 biegi, dobry kik dowm. Przy delikatnej jeździe 3 wchodził prz 50 km/h co w miescie zmniejszalo zuzycie paliwa gorzej z wiekszymi prędkosciami na trasie ale do 120-130 ok" | |
układ jezdny | ocena: 4 | komentarz: "prowadzii naprawdę dobrze" | |
układ hamulcowy | ocena: 4 | komentarz: "szybka i adekwatna do użytej siły na pedale reakcja, nie stawia w poprzek na lodzie idzie prosto. trudno nim wtedy skręcić" | |
widoczność | ocena: 4 | komentarz: "nie widać tyłu ponizej linii szyby i za klamkami tylnych drzwi" | |
jakość wykończenia | ocena: 5 | komentarz: "staruszek a wszystko się trzyma i nic nie trzeszczy" | |
ergonomia | ocena: 5 | komentarz: "w zasięgu ręki i ten lotniczy kokpit" | |
wentylacja i ogrzewanie | ocena: 4 | komentarz: "szybko się nagrzewa w zimie (w końcu szwed) latem trochę gorzej ale ok" | |
przestrzeń dla kierowcy i pasażerów | ocena: 4 | komentarz: "wygodne duże siedzenia trochę mniej miejsca na nogi z tyłu" | |
wyciszenie, akustyka wnętrza | ocena: 3 | komentarz: "silnik i zawieszenie pracują cicho" | |
ekonomia (zużycie paliwa, koszty utrzymania) | ocena: 4 | komentarz: "Jeśli nie warjować to średnie wyjdzie około 10 l pb przy dużych predkościach około 15 ale przy 90-100 na autostradzie ok 8" | |
niezawodność | ocena: 5 | komentarz: "tylko elementy eksploatacyjne" | |
stosunek ceny do jakości | ocena: 4 | komentarz: "jak padnie coś grubszego albo po wypadku to trzeba słono zapłacić ale to rzadko. Eksploatacyjne wbrew pozorom nie takie drogie. ekonomia jazdy jak na tamte czasy nie najgorsza" |
|