silnik (kultura pracy, elastyczność) | ocena: 5 | komentarz: "swietny, zrywny i niesamowicie solidny to moj trzeci 900 classic - poprzedni takze turbo 16 aero z 1987 (latajacy czolg) i rownierz 900i 16 podstawowy (wystarczajacy silnik do uzytku rodzinnego) " | |
skrzynia biegów | ocena: 3 | komentarz: "skrzynie biegow sa dobre, ale wrazliwe, moglyby byc precyzyjniejsze i solidniejsze " | |
układ hamulcowy | ocena: 4 | komentarz: "nie sa to hamulce 911, nie ma co miec zludzen a wersje z abs nie przynosza nic dodatkowego / wersje z ukladem hamulcowym bez tego systemu aut poprzedzajacych ostatnie lata 91-93 mojace abs seryjnie " | |
widoczność | ocena: 4 | komentarz: "w kabrio po zamknieciu dachu widocznosc 3/4 tylna jest fatalna, po otkryciu oczywiscie fantastyczna a w pozostalych wersjach dobra" | |
jakość wykończenia | ocena: 5 | komentarz: "zalezy od wersji. wersje full skora extra (na zamowienie fantastyczna, wersje skora siedzen w opcji zwyklej dobra i wersje podstawowe bez skory dobre" | |
ergonomia | ocena: 5 | komentarz: "po szwedzku "à la saab"" | |
wentylacja i ogrzewanie | ocena: 5 | | |
przestrzeń dla kierowcy i pasażerów | ocena: 4 | | |
wyciszenie, akustyka wnętrza | ocena: 4 | | |
ekonomia (zużycie paliwa, koszty utrzymania) | ocena: 4 | komentarz: "zalezy od wersji i sposobu jazdy, ale jak na osiagi (wersja turbo np. 175 h.p) to zupelnie odpowiedajaca mocy (srednio 10 litrow 98 oktanowej benzyny), ale ekstremalne zuzycia moga byc zaskakujace np. w jezdzie "gazem do dechy" " | |
niezawodność | ocena: 5 | komentarz: "z wyjatkiem skrzyni biegow czy czasem uszczelki pod glowice, ale dobrze utrzymane auto z czesciami oryginalnymi robi latwo miedzy 300 à 400 tys.km a nawet wiecej i zarowno w wersji turbo " | |
stosunek ceny do jakości | ocena: 4 | |
|