silnik (kultura pracy, elastyczność) | ocena: 5 | komentarz: "extra, trzeba tylko pamiętać, że silnik osiąga swoją max. moc przy 6200 obrotów/min i nie należy się bać wyciskać na 2 biegu 100km/h" | |
skrzynia biegów | ocena: 5 | komentarz: "super" | |
układ jezdny | ocena: 5 | komentarz: "bardzo dobre, super trzyma się drogi" | |
układ hamulcowy | ocena: 4 | komentarz: "ok, ale po dłuższym postoju, np. 1 tydzień, zaczynają rdzewieć tarcze i jest nie miły odgłos przy pierwszych 2 do 3 hamowań. Tak poza tym jest ok." | |
widoczność | ocena: 5 | komentarz: "Jest super. Przednia szyba jest specjalnie wyprofilowana." | |
jakość wykończenia | ocena: 5 | komentarz: "naprawdę z klasą" | |
ergonomia | ocena: 5 | komentarz: "Pod tym względem Saab przewyższa wszystkie znane mi marki" | |
wentylacja i ogrzewanie | ocena: 5 | komentarz: "Wystarczy dodać, że każdy Saab ma podgrzewane siedzenia z przodu. W zimie nie do opisania" | |
przestrzeń dla kierowcy i pasażerów | ocena: 5 | komentarz: "Bardzo dobra. Bagażnik 495l." | |
wyciszenie, akustyka wnętrza | ocena: 5 | komentarz: "ok" | |
ekonomia (zużycie paliwa, koszty utrzymania) | ocena: 4 | komentarz: "Jak na taki samochód zużycie 10 l benzyny / 12,5 l gazu na 100km to jest w normie. Moje auto ma już 9 lat, trzeba też o tym pamiętać, a nie porównywać go z modelami z 2005 roku, tylko z połowy lat 90-tych" | |
niezawodność | ocena: 5 | komentarz: "Jeżdżę tym autem już 2 i pół roku, zrobiłem nim 70.000 km i tylko raz, 20.000km temu wymieniłem we nim klociki hamulcowe z przodu. Poza zwykłymi wymianami oleju i filtrów nie wymieniłem w nim NIC. Nawet rura wydechowa jest jeszcze dobra." | |
stosunek ceny do jakości | ocena: 5 | komentarz: "Kupując auto wysokiej jakości trzeba się liczyć z wydatkiem. Ale to się opłaca na dłuższą metę." |
|