Blisko 2 miesiące po publikacji pierwszych szkiców smart Automobile Co., Ltd. przedstawia oficjalne zdjęcie prototypu w pełni elektrycznego, kompaktowego SUV-a, którego światowa premiera odbędzie się podczas targów motoryzacyjnych IAA MOBILITY w Monachium, na początku września 2021 r. Fotografia daje wstępne wyobrażenie na temat języka projektowania nowego pokolenia modeli smarta. W progresywny sposób rozwija on klasyczny design smarta i doskonale odzwierciedla rosnące aspiracje marki w segmencie premium.
Nowy design nadwozia doskonale ucieleśnia aktualną transformację marki.
„Smart ewoluuje, staje się coraz bardziej premium i high-tech – reprezentując wysoki poziom wyrafinowania i jakości”
– tak Kai Sieber, szef designu smarta w zespole prof. Gordena Wagenera, opisał jedną z głównych zasad nowego języka projektowania. W widoku nowego modelu z lotu ptaka dominuje szklany dach z charakterystycznymi akcentami. Lakierowane słupki sprawiają, że dach wydaje się unosić nad nadwoziem.
„Harmonijne połączenie białego lakieru i złotych słupków dachowych daje wysokiej jakości efekt i odpowiada za elegancki wygląd naszego koncepcyjnego, elektrycznego SUV-a” – kontynuował Kai Sieber.
Równolegle do nowej interpretacji swojego designu smart pracuje nad modelem sprzedaży i dystrybucji.
„Smart narodził się z wizją dążenia do najlepszych rozwiązań dla przyszłości mobilności” – powiedział Daniel Lescow, wiceprezes ds. globalnej sprzedaży, marketingu i obsługi posprzedażnej smart Automobile Co., Ltd.
„Za sprawą podejścia opartego na danych smart nawiąże bezpośredni kontakt z nabywcami oraz fanami i zaoferuje im przejrzystą, wygodną ścieżkę klienta – realizowaną za pośrednictwem wielu kanałów. Korzystając z naszego wsparcia, nasi przyszli partnerzy handlowi będą mogli jeszcze bardziej skoncentrować się na zapewnieniu jak najlepszych doświadczeń w ramach sprzedaży i posprzedaży”.
Aktualnie smart dynamicznie wzmacnia swoją obecność na europejskim rynku.
„Cieszymy się, że udało nam się utworzyć filie na wszystkich głównych europejskich rynkach” – powiedział Dirk Adelmann, dyrektor generalny smart Europe GmbH. „Jesteśmy gotowi urzeczywistnić naszą wizję przyszłości miejskiej mobilności”.