silnik (kultura pracy, elastyczność) | ocena: 4 | komentarz: "Głośny po rozruchu ( pompo - wtryskiwacze ), potem miękka praca. B. dobra elastyczność. Niskie spalanie ( pon. 7 l. / 100 km. ). Bezawaryjny." | |
skrzynia biegów | ocena: 4 | komentarz: "Bezproblemowa. Skok dźwigni zmiany biegów mógłby być krótszy." | |
układ jezdny | ocena: 5 | komentarz: "Optymalne utrzymywanie kierunku na prostej , czy w zakrętach, niezależnie od nawierzchni i pory roku." | |
układ hamulcowy | ocena: 4 | komentarz: "Skuteczny. Nie wykazuje fadingu. ABS za mocno szarpie pedałem hamulca." | |
widoczność | ocena: 5 | komentarz: "Doskonała widoczność w każdym kierunku. Dobre lusterka." | |
jakość wykończenia | ocena: 5 | komentarz: "Skóra, drewno. Dobre spasowanie. Nic ( mimo wieku auta ) nie trzeszczy w czasie jazdy." | |
ergonomia | ocena: 5 | komentarz: "To samochód dla ludzi. Nie wymaga dostosowywania się. Po 800 km. wysiadam z niego bez zmęczenia i bólu pleców, co często zdarzało mi się w poprzednich moich autach." | |
wentylacja i ogrzewanie | ocena: 5 | komentarz: "Super klima ( dwustrefowa ), skuteczność optymalna." | |
przestrzeń dla kierowcy i pasażerów | ocena: 5 | komentarz: "Nawet z tyłu można przewozić pasażerów o wzroście ponad 190 cm." | |
wyciszenie, akustyka wnętrza | ocena: 5 | komentarz: "Jazda z prędkościami autostradowymi nie zmusza do podnoszenia głosu podczas rozmowy." | |
ekonomia (zużycie paliwa, koszty utrzymania) | ocena: 5 | komentarz: "OC + AC + NW = 1008 zł. Średnie spalanie : 6,5 - 6,9 l / 100 km. Wymiana olejów i filtrów : co 15 tys. km.. Brak kosztów napraw. Co można chcieć więcej ?" | |
niezawodność | ocena: 5 | komentarz: "U mnie auto przejechało 160 tys. km. Żadnych napraw (poza planowym serwisem i przeglądami rejestracyjnymi )." | |
stosunek ceny do jakości | ocena: 5 | komentarz: "S 70 to doskonały wybór dla kogoś kto szuka auta komfortowego, niezawodnego, dobrze wyposażonego za relatywnie nieduże pieniądze.
" |
|