silnik (kultura pracy, elastyczność) | ocena: 5 | komentarz: "Silnik o pojemności 240km i 2.4 silnik o potężnym przyśpieszeniu do 100 w zaledwie 5,32 sekundy. Silnik przystosowuje się do kierowcy. v max - 260km/h niechipowany z dobrym chipem około 300km/h." | |
skrzynia biegów | ocena: 5 | komentarz: "Zaletą skrzyni jest szybka redukcja i zmiana biegów. Dobre jest też to, że posiada wiele funkcji typu: Sport, Ekonomiczny, Winter który dużo usprawnia jazdę i dostosowuje silnik do kierowcy.. " | |
układ jezdny | ocena: 5 | komentarz: "Układ jezdny oceniam na bardzo dobry, bardzo dobrze trzyma się jezdni i nie łatwo wprowadzić go w poślizg. " | |
układ hamulcowy | ocena: 5 | komentarz: "Układ hamulcowy.. Hymn . Co tu dużo pisać . jeżdżę samochodem od 7lat i jeszcze w nic sie nie wpakowałem chociaż czasem było blisko. I dodam że nóżkę to mam ciężką gdyby nie dobry układ hamulcowy to byłoby kiepsko." | |
widoczność | ocena: 4 | komentarz: "Widoczność oceniam tylko na dobrą ponieważ ma dość dużą deskę rozdzielczą która niskim osobom mogła by zasłaniać cały przód jezdni." | |
jakość wykończenia | ocena: 4 | komentarz: "No, mogło by być lepiej chociaż wykończenia z drewnopochodnego produktu prezentuję sie super" | |
ergonomia | ocena: 4 | komentarz: "______________________________" | |
wentylacja i ogrzewanie | ocena: 5 | komentarz: "klimatyzacja i ogrzewanie super. Szybko sie nagrzewa W ZIMĘ A W LATO OD RAZU chłodzi I TO BARDZO DOBRZE.. można przystosować do kierowcy." | |
przestrzeń dla kierowcy i pasażerów | ocena: 5 | | |
wyciszenie, akustyka wnętrza | ocena: 5 | komentarz: "Nic nie szumi nie puka . Szczelny przy prędkości 240km/h słyszałem wibracje telefony leżącego na tylnej kanapie. Z wzrostem prędkości radio automatycznie pogłaśnia się a z zmniejszaniem ścisza co tez jest na plus." | |
ekonomia (zużycie paliwa, koszty utrzymania) | ocena: 4 | komentarz: "No chcemy szybkie autko to ni wymagajmy od niego tez oszczędności . Chociaż nie narzekam." | |