komentarz: "6 rzędówka chodzi równo i cicho. Ma moc 270 KM i 380 Nm od 2 tys obrotów daję sportowe wrażenia z jazdy"
skrzynia biegów
ocena:4
komentarz: "Jak się dba wymienia olej z filtrme, nie pałuje na zimno to służy latami"
układ jezdny
ocena:5
komentarz: "Mój model ma regulowany adaptacyjne zawieszenie Fourc bajka. "
układ hamulcowy
ocena:5
komentarz: "Bardzo mocny, trzeba kupować dobre tarcze, obok oryginałów mogą być Brembo, Meyle"
widoczność
ocena:4
jakość wykończenia
ocena:5
komentarz: "wykończenie lepsze niż w nowszych autach"
ergonomia
ocena:5
komentarz: "wszystko na miejscu bez udziwnień"
wentylacja i ogrzewanie
ocena:5
komentarz: "nagrzewa się szybko, jeden z niewielu samochodów, w którym nie zaparowują szyby podczas deszczu"
przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
ocena:5
komentarz: "lepiej niż w E klasie czy Audi A6"
wyciszenie, akustyka wnętrza
ocena:5
komentarz: "nie słychać silnika"
ekonomia (zużycie paliwa, koszty utrzymania)
ocena:4
komentarz: "Jak na moc i ciężar mogą być, średnio około 10,8l na 100km"
niezawodność
ocena:4
komentarz: "eksploatacyjne wymiany plus regularne wymiany filtra i oleju w skrzyni"
stosunek ceny do jakości
ocena:5
Podsumowanie:
"Volvo S80 z silnikiem 2.8 - 3.0 T6 i adaptacyjnym zawieszeniem daję komfort i zarazem frajdę z jazdy. Niesamowicie wygodne fotele, nie chce się wysiadać. Klasyczna linia sedana, dobrze zachowane proporcje. Silnik mocny, z dwoma niskociśnieniowymi turbinami objedzie niejedno V8. 270 km/godz prędkość maksymalna. Jeśli kupi się niezajeżdżony, serwisowany egzemplarz to da przyjemność z użytkowania"