silnik (kultura pracy, elastyczność) | ocena: 4 | komentarz: "to najsłabszy silnik, ma 10 zaworów i 126 KM" | |
skrzynia biegów | ocena: 5 | komentarz: "automat, rewelacja, ma 2 elektroniczne tryb pracy E-ekonomiczny i S-sportowy; do każdego można dołączyć 3 tryb W-zimowy. auto zachowuje się jakby miało napęd na 4 koła" | |
układ jezdny | ocena: 5 | komentarz: "wydaje się że nie można mieć zastrzeżeń" | |
układ hamulcowy | ocena: 5 | komentarz: "tarcze wentylowane i nieco elektroniki" | |
widoczność | ocena: 4 | komentarz: "wielkie zagłówki i widoczność do tyłu jest ograniczona" | |
jakość wykończenia | ocena: 5 | komentarz: "mam welury, a cała deska w pięknym beżowo-zielonym (dąb) kolorze z mahoniowymi wstawkami (kierownica, środek i schowek)" | |
ergonomia | ocena: 4 | komentarz: "jest wygodnie ale aby zamknąć drzwi nie powinno się mieć brzucha, bo uchwyt klamki jest dość daleko" | |
wentylacja i ogrzewanie | ocena: 3 | komentarz: "mam klimę, ale wentylacja jest jakaś popieprzona, choś grzeje solidnie" | |
przestrzeń dla kierowcy i pasażerów | ocena: 5 | komentarz: "no jest luźniutko" | |
wyciszenie, akustyka wnętrza | ocena: 4 | komentarz: "z zewnątrz OK, ale słychać własne podwozie" | |
ekonomia (zużycie paliwa, koszty utrzymania) | ocena: 3 | komentarz: "są zdecydowanie bardziej ekonomiczne, ale wożenie ocynkowanego i ciężkiego pancerza musi kosztować" | |
niezawodność | ocena: 5 | komentarz: "no rzeczywiści, jesli się o niego dba, to poza normalnym zużyciem, nie psuje się, nia zaskakuje awariami" | |
stosunek ceny do jakości | ocena: 4 | komentarz: "4 dla nowych, ale 5 dla zadbanych używanych bo cena kilkuletnich jest do zaakceptowania" |
|