Dostępny dla klientów z Włoch, a wkrótce także Francji, Abarth Metaverse Store to interaktywny salon sprzedaży zbudowany w oparciu o metaverse, który oferuje niepowtarzalne i wciągające brand experience, oparte na wartościach Abartha - zabawie i innowacyjności. W Metaverse Store klienci będą mogli zobaczyć z bliska pełną gamę Abartha 500e i odkryć jej wszystkie dostępne wersje i kolory. Wszystko co trzeba zrobić aby wejść do sklepu, to z dowolnego urządzenia wejść na stronę internetową Abartha. Nie trzeba dysponować specjalistycznym sprzętem, typu zestaw słuchawkowy do wirtualnej rzeczywistości czy awatar, ani też posiadać specjalnych umiejętności technicznych.
Abarth Metaverse Store zapewnia podsycane adrenaliną wrażenia z jazdy nowym Abarthem 500e dzięki specjalnie przygotowanym materiałom multimedialnym, które obrazują jego zachowanie zarówno w mieście, jak i na torze. Podobnie jak w sklepie z grami wideo, w którym klienci mogą wybrać swoją „wirtualną resorówkę” i wziąć udział w zapierającym dech w piersiach wyścigu, nowy Abarth Metaverse Store otwiera drzwi do placu zabaw, w którym główną rolę odgrywają dźwięk oraz osiągi, i zachęca wszystkich entuzjastów do spersonalizowania swojej radości z jazdy, aby całkowicie zanurzyć się w swoich doświadczeniach.
Temu w pełni wciągającemu doświadczeniu towarzyszy Product Genius, prawdziwa osoba, która w rzeczywistym czasie odpowiada na wszystkie pytania klientów. Dzięki rozmowie na żywo z klientem, Product Genius opowie wszystko o nowym modelu Abart 500e, rozpoczynając od odważnej i przyciągającej wzrok stylistyki nadwozia i sportowych detali, takich jak nowy specjalny zderzak przedni, ekskluzywne i sportowe boczne listwy progowe, specjalna plakietka Abarth oraz napis.
Po wejściu do środka, Product Genius zaprezentuje wyrafinowane wnętrze w ciemnej kolorystyce, zwracając szczególną uwagę na deskę rozdzielczą premium, sportowe fotele „tuningowane” z wytłoczonymi na tkaninie „paskami skorpiona", kierownicę pokrytą Alcantarą i skórą. Klienci będą mogli także poznać wszystkie funkcje samochodu, takie jak poszczególne tryby jazdy lub system informacyjno-rozrywkowy, a także odkryć niektóre funkcje EV (tryby ładowania, mapy ze stacjami ładowania itp.).
Dostępna jest również animacja opisująca szczegółowo tryby ładowania samochodu, dzięki której można uzyskać więcej informacji na ten temat. Ponadto, dużą uwagę poświęcono charakterystycznemu elementowi marki, jakim jest niepowtarzalny „ryk” Abartha. Za pomocą interfejsu można w dowolnym momencie posłuchać ekscytujących wibracji generatora dźwięku nowego Abartha 500e lub dźwięku włączania/wyłączania zapłonu, które towarzyszą sportowemu modelowi podczas codziennej jazdy.
Specjalny widżet umożliwia klientom przejęcie kontroli i skonfigurowanie swojego Nowego Abartha 500e według własnych preferencji, wybierając wymarzony kolor, rodzaj nadwozia, wyposażenie i opcje (ładowarkę wallbox i kabel do ładowania). To ostatnia granica cyfrowego świata, w którym entuzjaści Abartha mogą poruszać się z pełną prędkością między wirtualnym i pełnym adrenaliny światem, aby spersonalizować swój idealny samochód.
Product Genius towarzyszy użytkownikom aż do końca ich niezwykłej podróży, pomagając nawet w kwestiach finansowych (wybór liczby rat, maksymalna rata itp.). Po zakończeniu wizyty w Abarth Metaverse Store można umówić się na kolejną wizytę lub kupić wybrany samochód. Wychodząc naprzeciw potrzebom klientów i dostosowując się do ich wolnego czas, Product Genius jest zawsze dostępny, od poniedziałku do piątku w godz. od 9.00 do 20.00 i w sobotę od 10.00 rano do 18.00 wieczorem.
Abarth Metaverse Store został opracowany we współpracy z firmami Touchcast i Microsoft i jest idealnym połączeniem wirtualnego i fizycznego doświadczenia, które nie ma sobie równych. Abarth Metaverse Store jest dostępny we Włoszech od 18 maja, a w terminie późniejszym również na innych rynkach.
Dzięki nowemu Abarth Metaverse Store - wyjątkowemu w branży cyfrowemu doświadczeniu - marka kontynuuje swoją drogę w kierunku prostej, ale innowacyjnej podróży klienta. Dopełnieniem w pełni cyfrowego doświadczenia jest wizyta w dealera, ponieważ klient może zdecydować się na jazdę testową w najbliższym salonie.