silnik (kultura pracy, elastyczność) | ocena: 5 | komentarz: "Po 2 latach mruczy tak samo i ma takiego samego kopa" | |
skrzynia biegów | ocena: 4 | komentarz: "Sporadycznie ciężko wrzucić jedynkę, przy zrywnej jeździe bez zarzutów " | |
układ jezdny | ocena: 5 | komentarz: "Kapitalnie trzyma się drogi w ciasnych szybkich zakrętach " | |
układ hamulcowy | ocena: 5 | komentarz: "Przy awaryjnym hamowaniu uczucie nie do opisania, pacząc na te zaciski i tarcze wierz że są warte takich pieniędzy " | |
widoczność | ocena: 5 | komentarz: "Brak zastrzeżeń " | |
jakość wykończenia | ocena: 4 | komentarz: "To nie jest fiat tylko abarth plastyki nie trzeszczą, dobrze wszystko spasowane i wykonane. Jeden mankament boczek fotela (pianka) za słaba po roku odkształca się " | |
ergonomia | ocena: 5 | komentarz: "Wszystkie przyciski, pokrętła, schowki itp. są na wyciągnięcie ręki i tak umieszczone że w żadnym stopniu nie przeszkadzają prowadzić auto" | |
wentylacja i ogrzewanie | ocena: 5 | komentarz: "W mroźne dni szybko się nagrzewa a system nawiewu połączony z klimatyzacją działa perfekcyjnie " | |
przestrzeń dla kierowcy i pasażerów | ocena: 4 | komentarz: "Jak na takie autko jest OK. " | |
wyciszenie, akustyka wnętrza | ocena: 5 | komentarz: "To autko jest jak skorpion cichy do czasu. Silnik 1.4! ładnie mruczy " | |
ekonomia (zużycie paliwa, koszty utrzymania) | ocena: 4 | komentarz: "Średnie spalanie w cyklu mieszanym 9l/100km (tryb sport). Jeśli kupisz taki samochód to kasę będziesz wydawał tylko na hamulce, filtry, olej i paliwo" | |
niezawodność | ocena: 5 | komentarz: "Jeszcze raz powtarzam to nie fiat! " | |
stosunek ceny do jakości | ocena: 4 | komentarz: "Dobrze wyposażony ale za taką cenę można by było dać jeszcze ksenony " |
|