Nazywa się Kahn RS250 Evoque i jest autorską interpretacją Range Rovera Evoque przygotowaną przez brytyjskiego tunera Kahn Design. Specjaliści od modyfikacji w modelach rodzimych marek zafundowali Evoque lakier nadwozia w przepięknym odcieniu „imperialnego błękitu”, na tle którego odcina się matowa, perłowo-szara maska silnika i czarny dach. Jednak w wyglądzie Range Rovera zaszyły też bardziej zaawansowane zmiany.
SUV otrzymał nową atrapę chłodnicy z trójwymiarową siatką, nowe otwory wentylacyjne w przedniej części, światła do jazdy dziennej z diodami LED zintegrowane z przednim zderzakiem, nowe detale przy reflektorach, nowe zaciski hamulcowe i grafikę w środkowej sekcji zderzaka przedniego, który – nota bene – też jest nowy i ma dodatkowe otwory wentylacyjne ze wstawkami z siatki. Na progi drzwiowe nałożono specjalne nakładki ze stali szlachetnej. Tył ozdobił spojler na pokrywie bagażnika. Specjaliści z Kahn Design wymienili także tylny zderzak, dodali nowe wyloty powietrza po bokach nadwozia i specjalne wykończenie pokrywy bagażnika. Szyby zostały przyciemnione. Standardowe obręcze wymieniono na 22-calowe modele Kahn RS-XF.
W Range Roverze pojawił się też nowy układ wydechowy z czarnymi końcówkami rur.
Wnętrze kabiny wykończono czarną tapicerką ze skóry z dekoracyjnymi przeszyciami– znajdziemy ją na fotelach, schowku na rękawiczki, tunelu wału napędowego i podłokietnikach. Konsolę środkową wykonano z włókna węglowego. Na pedały gazu, hamulca i sprzęgła nałożono nakładki z aluminium, a dźwignia zmiany biegów ma diamentową gałkę.