...na poprzedniej wersji „cabrio” z roku 2006. Pierwszy Continental GTC był elegancki i stonowany, nowy model ma bardziej asertywny i muskularny wygląd. Do jego standardowego wyposażenia należeć będą teraz 20-calowe felgi, a opcjonalnie nabyć będzie można także 21-calowe obręcze podkreślające sportową sylwetkę Bentleya.
Czteroosobowy, luksusowy kabriolet ma nową, jeszcze przestronniejszą kabinę wykończoną ręcznie skorą, drewnianą okładziną, elementami z metalu i grubymi dywanikami. Kilkuwarstwowy dach z tkaniny uzupełniono o szyby wykonane ze szkła z izolacją akustyczną i panele umieszczone pod podwoziem wyciszające pojazd.
Bentley’a wyposażono również w system informacyjno-rozrywkowy z ekranem dotykowym i automatyczne pasy bezpieczeństwa.
Poszerzony rozstaw osi i zmodyfikowane ustawienie zawieszenia wpływają pozytywnie na charakterystykę jazdy. Napęd przekazywany jest na wszystkie koła w stosunku 40:60, zamiast 50:50, jak w poprzedniej wersji GTC, dzięki czemu zminimalizowana zostaje podsterowność podczas ostrego wchodzenia w zakręty.
Nowy Continental GTC czerpie moc z 6-litrowego silnika W12 biturbo współpracującego z nową przekładnią QuickShift, w której można jeszcze szybciej zmieniać biegi. Zamiast dotychczasowych 560 koni mechanicznych pojazd dysponuje 575 KM, a maksymalny moment obrotowy zwiększył się o 50 Nm do 700 Nm.
Nowego Bentley’a Continental GTC można już zamawiać, a dostawy rozpoczną się pod koniec 2011 roku.