silnik (kultura pracy, elastyczność) | ocena: 3 | komentarz: "poniżej 2000 obr/min muł. Moc dopiero czuć powyżej" | |
skrzynia biegów | ocena: 4 | komentarz: "biegi precyzyjnie wchodzą" | |
układ jezdny | ocena: 5 | komentarz: "esp i tył napęd i ogień z rury" | |
układ hamulcowy | ocena: 5 | komentarz: "staje w miejscu" | |
widoczność | ocena: 5 | komentarz: "widać wszystko a czasem nawet więcej :)" | |
jakość wykończenia | ocena: 4 | komentarz: "BMW w końcu" | |
ergonomia | ocena: 4 | komentarz: "dużo przycisków, wydawało by się że pokrętła są bardzie poręczne niż przyciski na desce w BMce" | |
wentylacja i ogrzewanie | ocena: 4 | komentarz: "gra i hula, gożej jak padnie pompa wody webasto zimową porą to zanim się w środku nagrzeje to można zamarznąć, pozatym ok" | |
przestrzeń dla kierowcy i pasażerów | ocena: 4 | komentarz: "wszystko gra, gdyby nie ułożenie klamki i przycisków szyb było by wzorowo" | |
wyciszenie, akustyka wnętrza | ocena: 4 | komentarz: "w 2.0 z przed liftu dosyć głośno przy wyższych prędkościach, za to na tylnej kanapie cichutko." | |
ekonomia (zużycie paliwa, koszty utrzymania) | ocena: 3 | komentarz: "Będziesz Miał Wydatki" | |
niezawodność | ocena: 3 | komentarz: "Mit o niemiekim samochodzie pada " | |
stosunek ceny do jakości | ocena: 4 | komentarz: "za 20 tys można pojeździć niezłym cackiem." |
|