silnik (kultura pracy, elastyczność) | ocena: 5 | komentarz: "bez zastrzeżeń, nie bierze oleju, żwawy, praktycznie wymieniam olej co sezon" | |
skrzynia biegów | ocena: 4 | komentarz: "czasami są problemy, ale bardzo rzadko" | |
układ jezdny | ocena: 4 | komentarz: "jak na nasze drogi to wytrzymuje doły i nierówności, co jakiś czs trzeba sprawdzać wachacze, sworznie i amortyzatory, aktualnie muszę wymienić sworznie" | |
układ hamulcowy | ocena: 5 | komentarz: "bardzo dobry, przód klocki, tył szczęki" | |
widoczność | ocena: 4 | komentarz: "mogła by być lepsza" | |
jakość wykończenia | ocena: 3 | komentarz: "trwałe, ale potrafi skrzypieć, po tylu latach eksploatacji nie można za bardzo narzekać" | |
ergonomia | ocena: 4 | komentarz: "wszystko w zasięgu ręki" | |
wentylacja i ogrzewanie | ocena: 4 | komentarz: "bardzo dobra, ale szumi przy wysokich obrotach wentylatora" | |
przestrzeń dla kierowcy i pasażerów | ocena: 3 | komentarz: "kierowca i przód pasażer ok. tył dla teściowej" | |
wyciszenie, akustyka wnętrza | ocena: 5 | komentarz: "bardzo cichy, prawie nie słychać" | |
ekonomia (zużycie paliwa, koszty utrzymania) | ocena: 4 | komentarz: "samochód na trasę, po mieście raczej z konieczności, ceny części zamiennych niskie," | |
niezawodność | ocena: 5 | komentarz: "jeżeli jest serwisowany i zadbany praktycznie niezawodny" | |
stosunek ceny do jakości | ocena: 5 | komentarz: "za obecne ceny praktycznie można bez problemu jeżdzić od100000 do 200000 km" |
|
"po zakupie wymieniłem/ amortyzatory przód, olej, wszystkie filtry, klocki, szczęki, płyn hamulcowy, pasek rozrządu/
jedyny problem to zegary raz chodzą raz nie/prędkościomierz, ekonomizer, kilometraż - naprawa prawdopodobnie w granicach 60 - 70 zł/
Polecam szczególnie jeżeli pierwszym i jedynym właścicielem był Niemic lub Szwajcar" |