komentarz: "Dla normalnej jazdy trasa/miasto wystarcza z zapasem. Rajdowcy mogą narzekać na turbodziurę poniżej 2000 obrotów. Ogólnie super."
skrzynia biegów
ocena:5
komentarz: "Nie mam kłopotów."
układ jezdny
ocena:5
komentarz: "Dobrze trzyma się drogi.Nawet przy próbie 200/h na autostradzie nie czuć niestabilności."
układ hamulcowy
ocena:5
komentarz: "Nie było okazji testowania skrajnych warunków.Na szczęście."
widoczność
ocena:5
komentarz: "A czujnik parkowania z tyłu i prawe lusterko zmieniające kąt ustawienia przy cofaniu to rewelacja.Ważne zwłaszcza przy parkowaniu tyłem blisko krawężnika."
jakość wykończenia
ocena:5
komentarz: "Dla mnie wystarczy. Czepialskich powinno się ignorować."
ergonomia
ocena:4
komentarz: "Ten nieszczęsny zegar.W słoneczny dzień widzi go tylko pasażer. Reszta doskonała."
wentylacja i ogrzewanie
ocena:5
komentarz: "Bez uwag."
przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
ocena:5
komentarz: "Lepiej być nie musi."
wyciszenie, akustyka wnętrza
ocena:5
komentarz: "Prękość jazdy niewiele wpływa na szum wewnątrz. A zestaw audio jest super. Pamięta ktoś zestaw typu "duża wieża" Unitry i kolumny Altus 140? Tu jest podobnie."
ekonomia (zużycie paliwa, koszty utrzymania)
ocena:5
komentarz: "4,0 minimalne minimum, 7,9 maxymalne maximum. Srednio 5-6 trasa-miasto.Spokojnie.Bez wygłupów.Zazwyczaj zgodnie z kodeksem drogowym."
niezawodność
ocena:5
komentarz: "Na razie 14 tys. km. Za wcześnie na generalizację oceny."
stosunek ceny do jakości
ocena:5
komentarz: "Nie ma konkurencji."
Podsumowanie:
"Na razie 14 tys. km. Nie chcę zapeszać, ale auto jest znakomite. Był spory wybór podobnych aut. Jednak cena przeważnie istotnie wyższa. To ważne. Innym powodem wyboru tego auta było to, że jeździ ich mało.Nie jest modne. Ja od zawsze nie lubiłem owczego pędu. I może dlatego kupiłem Epicę? Nie jestem zazdrosny. Jeśli ktoś szuka czegoś fajnego za rozsądne pieniądze, to polecam."