Od października pierwsi klienci pojawiają się w sieci marki Dacia po odbiór samochodu Dacia Spring, na który wstępne zamówienie złożyli między marcem i czerwcem tego roku. Akcja przyjmowania wstępnych zamówień uruchomiona w kilku krajach Europy (m.in.: Francja, Włochy, Niemcy, Rumunia, Hiszpania, Polska, Węgry) odniosła wielki sukces, przynosząc ponad 16 000 rezerwacji w ciągu trzech miesięcy.
Wszędzie w Europie Spring nadal zyskuje nowych klientów – od lipca średnio ponad 5 000 osób każdego miesiąca.
Proponując miejski samochód o wyglądzie SUV-a, z napędem w 100% elektrycznym i przystępnym dla szerokiego grona klientów, marka Dacia idzie z duchem czasów. Łatwość użytkowania i ładowania oraz zasięg w mieście do 305 km (w cyklu miejskim WLTP, 230 km w cyklu mieszanym WLTP) sprawiają, że jest to odpowiedni środek transportu dla większości Europejczyków pokonujących średnio ok. 30 km dziennie.
Spring, oferujący w 100% elektryczną mobilność, znajduje zwolenników wśród klientów marki już przekonanych do samochodów Dacii: wyposażonych w to, co niezbędne, solidnych, przystępnych cenowo i zapewniających najlepszy stosunek wartości do ceny.
Ale Spring jest przede wszystkim samochodem, dzięki któremu marka pozyskuje nowych klientów. Większość z nich kupuje swój pierwszy samochód marki Dacia (8 na 10 klientów np. we Francji).
Przyjęcie blisko 40 000 zamówień w ciągu 8 miesięcy to dla Springa doskonałe wejście na rynek. Spring sprawia, że mobilność elektryczna jest dostępna dla wszystkich. Przyciąga klientów znających już markę Dacia, lecz w głównej mierze pozyskuje nowych nabywców. R-EVolucja trwa! - Xavier Martinet, dyrektor marketingu i sprzedaży marki Dacia