W 2006 roku Dacia, spółka zależna Renault, osiągnęła najlepsze wyniki handlowe w swojej historii. Sprzedaż wyniosła ponad 196.000 samochodów (w tym 184.470 Loganów), co daje wzrost o 19,6% w stosunku do 2005r. Sprzedaż Dacii poza rynkiem rumuńskim wzrosła o 74% do poziomu 88.931 sztuk. Silny wzrost odnotowano na rynkach Europy Zachodniej, w szczególności we Francji (18.742 sztuk; + 92%), Hiszpanii (6.482; + 292%) i Niemczech (6.292; + 208%). Logan został również bardzo dobrze przyjęty w Maghrebie, gdzie sprzedał się w ilości ponad 20.000 szt. (12.723 w Maroku i 8.540 w Algierii). W Maroku Dacia Logan jest obecnie najlepiej sprzedającym się modelem. Jego udział w rynku wynosi 15%. Logan zdobywa nowych klientów na wszystkich rynkach, na których jest sprzedawany.
Rok 2007 przyniesie nowy etap w poszerzeniu gamy Dacii – zostaną wprowadzone dwa nowe modele: Logan MCV i Logan Van.
Zaprezentowany we wrześniu 2006 na paryskim salonie samochodowym i sprzedawany od października ubiegłego roku w Rumunii i Bułgarii, Logan MCV będzie wprowadzany od stycznia 2007 w całej Europie oraz w niektórych krajach Maghrebu i Bliskiego Wschodu.
Te niezwykle obszerne i pojemne kombi budzi od momentu swojej prezentacji duże zainteresowanie ze strony klientów i prasy. Strony internetowe Dacii w różnych krajach europejskich odwiedziło w styczniu 600.000 osób, a strony poświęcone Loganowi MCV (www.logan-mcv.com) - ponad 100 000 internautów. Nowa, polską stronę internetową: www.dacia.pl odwiedziło już ponad 20 000 internautów. Pierwsze wyniki są bardzo obiecujące. W Rumunii i Bułgarii sprzedano już 4 813 sztuk tego modelu. W krajach Europy Zachodniej ilość zamówień przekroczyła przewidywania – w ciągu jednego tylko miesiąca, w styczniu -we Francji, Niemczech i Belgii złożono ponad 12 tys. zamówień. Dużym sukcesem cieszy się wersja 7-miejscowa, mająca 40% udział w sprzedaży. Klienci cenią sobie bezkonkurencyjny stosunek ceny do parametrów użytkowych, szerokie możliwości zmiany konfiguracji oraz pojemny bagażnik. Do sukcesu Logana MCV przyczynił się również wizerunek Logana, cieszącego się opinią auta wysokiej jakości.
W 2006 roku w rankingach wielu czasopism motoryzacyjnych Logan znalazł się w ścisłej czołówce pod względem jakości i niezawodności. Podobnie jak w przypadku sedana, podczas prac konstrukcyjnych postawiono na proste rozwiązania zapewniające wysoką wytrzymałość.
Logan Van, pierwsza furgonetka marki Dacia przeznaczona dla osób prowadzących działalność gospodarczą w sektorze handlu i rzemiosła, wprowadzona w lutym 2007 w Rumunii i Bułgarii, pojawi się pod koniec br. na innych rynkach (w Europie, Algierii, ….). Ten nowy model Logana pozwoli na pozyskanie lojalności klientów Dacii w Rumunii oraz zdobycie nowych nabywców na innych rynkach.
W większości krajów Dacia wykorzystuje w sprzedaży Logana istniejącą sieć dystrybucji Renault. Klienci mają dzięki temu do dyspozycji rozbudowaną sieć Renault, oferującą wysoką jakość zarówno sprzedaży jak i usług posprzedażnych. Pod koniec 2006 r. 1100 koncesjonerów Renault w Europie Zachodniej posiadało specjalne powierzchnie przeznaczone pod sprzedaż marki Dacia i oferowało Logana.
Gama Logana zdobywa nowe rynki w 2007 r.
Gama Logana w istotnej mierze przyczynia się do realizacji celu wzrostu sprzedaży oraz podniesienia jakości i zyskowności, określonych w ramach Kontraktu Renault 2009 i stanowi jedną z "lokomotyw" rozwoju Grupy na skalę międzynarodową. Od września 2004 do końca grudnia 2006, pod marką Dacii i Renault sprzedano na 3 kontynentach (51 krajów i 4 zakłady produkcyjne) ponad 415.000 Loganów, w tym niemal 250,000 w ubiegłym roku, co daje wzrost o 70% w latach 2005-2006.
W 2007 roku Logan, sprzedawany pod marką Renault, rozpocznie podbój nowych rynków. W okresie od marca do lipca rozpocznie się jego produkcja i sprzedaż w Iranie, Indiach i Brazylii. Na wiosnę pojawi się również w Argentynie.
Od początku projektu zainwestowano miliard euro w opracowanie produktów (Logana, Logana MCV i Logana Vana) i narzędzia przemysłowe (poza inwestycjami mającymi na celu zwiększenie mocy produkcyjnych). Należy do tego dodać 489 mln euro na modernizację instalacji przemysłowych w Pitesti w Rumunii i 230 mln na budowę zakładu Avtoframos w Moskwie. Kolejnych 150 mln dolarów (ok. 116 mln euro) zostanie zainwestowanych w Avtoframos w celu zwiększenia mocy produkcyjnych tego zakładu do 160.000 sztuk rocznie w 2009 r.