Pierwszy etap podróży, która rozpoczęła się 9 sierpnia, wiódł przez Polskę do granicy z Niemcami w Kołbaskowie. Następnie kierujący 7-miejscową wersją Dacii Logan MCV z silnikiem 1.5 dCi 85KM dziennikarz serwisu www.moto.onet.pl Łukasz Szewczyk udał się w stronę Flensburga, gdzie przekroczył duńską granicę i skierował się do Kopenhagi.
Stamtąd Dacia Logan dotarła do Szwecji, przejeżdżając m.in. mostem Storebaeltsbroen – najdłuższym wiszącym mostem w Europie i trzecim co do długości na świecie, a następnie najdłuższym mostem na Starym Kontynencie – Oresundsbron – łączącym oba skandynawskie kraje. Na Nordkapp kierowca dotarł w środę, 12 sierpnia.
Nordkapp przywitał nas zmienną pogodą: na przemian upałem, porywistym wiatrem, rzęsistym deszczem i gęstą mgłą – podzielił się wrażeniami Łukasz Szewczyk. – W najdalej wysuniętym na północ miejscu Europy turystów można spotkać o każdej porze dnia i nocy. Wśród nich nie brakuje Polaków.
Wyprawa zakończyła się 19 sierpnia. Dacia Logan okazała się dobrym kompanem w długiej podróży – powiedział Łukasz Szewczyk. – To samochód oszczędny, przestronny i wygodny. Pokonywanie dziennie ponad 1000 kilometrów nie powodowało zmęczenia.
Produkowana w rumuńskim zakładzie w Pitesti 7-miejscowa wersja Dacii Logan MCV to uniwersalne kombi oferowane w bardzo atrakcyjnej cenie. Dacia Logan, podobnie jak inne modele tej marki, posiada 3-letnią gwarancję (lub do 100 tys. przebiegu).