Koncern Renault podjął decyzję o wprowadzeniu do sprzedaży Dacii Logan w większości krajów Europy Zachodniej w połowie 2005.
Niezwykłe ciepłe przyjęcie, z jakim spotkał się ten model, zarówno ze strony prasy motoryzacyjnej jak i publiczności oraz przeprowadzone wśród klientów testy skłoniły Renault do wprowadzenia Dacii Logan również na inne rynki poza priorytetowymi dla tego modelu.
W większości krajów Europy Zachodniej Logan będzie sprzedawany przez sieć Renault pod marką Dacia, na warunkach, które zostaną określone w 2005 roku. Sprzedawane wersje będą posiadały poziom wyposażenia odpowiadający wymaganiom rynku zachodnioeuropejskiego. Ich ceny zostaną ustalone w 2005 roku – powinny zaczynać się od poziomu 7500 euro i będą zróżnicowane w zależności od lokalnych przepisów podatkowych. Będzie to najbardziej konkurencyjna oferta na tych rynkach.
Dacia Logan odniosła duży sukces w Rumunii, gdzie w lecie tego roku przyjęto 11.000 zamówień wstępnych. 2250 kolejnych zamówień zebrano pomiędzy 9 września – oficjalną datą wprowadzenia do sprzedaży tego modelu – a 13 września, w czasie dni otwartych zorganizowanych w sieci handlowej. Zgodnie z celami projektu, w okresie od października 2004 do końca 2005 roku Logan zostanie wprowadzony na rynkach Europy Środkowej i Wschodniej, na Środkowych Wschodzie oraz w Afryce Północnej, a w listopadzie 2004 w Turcji.
W sumie model ten będzie sprzedawany w 35 krajach poza Europą Zachodnią i będzie montowany również w Rosji, Maroku, Kolumbii i Iranie. Wdrożenie tego projektu na skalę międzynarodową jest dla Renault priorytetem.