Jedną z nich jest 1.6 16V 105 E85, co oznacza, że Dacia poszerza we Francji swoją ofertę pojazdów napędzanych bioetanolem (dotychczas na tamtejszym rynku z biopaliwa korzystać mógł model Logan MCV z tym samym silnikiem, co Duster, w sprzedaży od października zeszłego roku i Sandero z silnikiem 1.6 MPI 90 E85, w sprzedaży od marca 2010).
Silnik 1.6 16V E85 w Dacii 4x2 emituje 160 g CO2 na km przy zasilaniu bioetanolem i 165 g CO2 na km przy zasilaniu tradycyjną benzyną. Za Dustera na bioetanol francuscy klienci zapłacić będą musieli od 11 900 euro.
Druga nowa jednostka napędowa dla francuskiego Dustera to diesel dCi 90 DPF1 emitujący 130 g CO2 na km. Duster wyposażony w ten silnik zużywa 5 litrów paliwa na 100 km/h. Diesel został wyposażony w samoregenerujący filtr cząsteczek stałych.