...do Cublize zawitali mieszkańcy departamentu Gironde. Podczas Wielkiego Pikniku na miłośników Dacii czekało wiele atrakcji, w tym m.in. pokazy terenowego Dustera. Uczestnicy dzielili się swoimi wrażeniami na stronie miłośników Dacii na Facebooku.
Pojawiło się nowe zjawisko społeczne – tzw. postawa Dacii. Polega ono na dokonywaniu przemyślanych zakupów i szukaniu produktu o odpowiednich cechach za odpowiednią cenę. Ludzie są naprawdę dumni z Dacii i sukces pikniku pokazuje wyraźnie, jak bardzo przywiązani do marki są nasi klienci – powiedział Bernard Cambier, dyrektor handlowy na Francję.
W sondażu przeprowadzonym we Francji przez instytut TNS Sofres Car 360° we współpracy z tygodnikiem Le Journal de l’Automobile Dacia zajęła drugie miejsce w klasyfikacji samochodów najlepiej ocenianych przez Francuzów.
Dacia, która pojawiła się we Francji w 2005 roku, w ciągu zaledwie pięciu lat stała się bardzo ważnym graczem na francuskim rynku samochodowym. Pod koniec sierpnia Dacia zajmowała czwarte miejsce (za markami Renault, Peugeot i Citroen) pod względem sprzedaży dla klientów indywidualnych, z wynikiem 70 000 sprzedanych samochodów. Udział Dacii w rynku wynosi 8,2%, co oznacza wzrost jej wyników o 125% w stosunku do okresu styczeń-sierpień 2009 roku.