Już ponad 1500 Dacii Logan jeździ po polskich drogach. Od momentu wprowadzenia na rynek polski w lutym 2005, Dacia wciąż umacnia swoją rynkową pozycję dzięki między innymi serii limitowanej, korzystnej ofercie serwisowej i gwarancyjnej. Sprzedaż w czerwcu 402 Loganów pozwoliła osiągnąć udział w rynku samochodów osobowych na poziomie 1,8%.
Największą popularnością cieszy się seria limitowana Pioneer, a w ramach serii najbogatsza wersja wyposażeniowa Laureate (ponad 55% udziału w sprzedaży).
Duży wpływ na wybór Dacii Logan ma też specjalna oferta serwisowa (cena pierwszego przeglądu 89,- pln) oraz wydłużenie gwarancji producenta do okresu 3 lat począwszy od 9 maja 2005.
Ambicją markii Dacia jest osiągnięcie udziału w rynku na poziomie co najmniej 1,6% (w stosunku rocznym) do końca 2005 roku.
Logan – niezawodność i solidność
Od maja 2005 Klienci Dacii otrzymali 3 letnią gwarancję z limitem 100 000 km. Klienci, którzy byli "pionierami" i pierwsi zakupili Dacię w poprzednich miesiącach, otrzymali specjalną ofertę przedłużenia 2 letniej gwarancji.
Seria Limitowana
Dacia Logan oferowana jest w trzech wariantach wyposażenia: Access zawierający oprócz elektronicznej blokady rozruchu także poduszkę powietrzną kierowcy; Ambiance, ze zderzakami w kolorze nadwozia oraz centralnym zamkiem; Laureate wyposażony między innymi w siedmiofunkcyjny komputer, reflektory przeciwmgielne, elektryczne szyby przednie oraz wspomaganie kierownicy. Oferta została poszerzona o serię limitowaną Pioneer wyposażoną w radio CD.
Sukces Logana na innych rynkach
Od wprowadzenia do sprzedaży we wrześniu 2004 r. liczba sprzedanych Loganów osiągnęła 84 459 sztuk. Od czerwca Logan jest sprzedawany w Europie Zachodniej. Liczba zamówień odnotowanych w ciągu miesiąca we Francji, w Niemczech i w Hiszpanii przekroczyła 7 000 sztuk.
Do końca 2005 roku Logan będzie sprzedawany w 35 Krajach. Wśród nowych krajów możemy wymienić Belgię, Holandię, Włochy, Szwajcarię i Austrię.