Logan wszedł na rynek marokański, drugi co do wielkości rynek w Afryce Północnej. Maroko jest trzecim krajem, w którym uruchomiono produkcję Logana po Rumunii, gdzie rozpoczęto ją w 2004, i Rosji wiosną 2005. Renault zainwestował w to przedsięwzięcie 30 mln euro.
Spółka Société marocaine de construction automobile (SOMACA), w której Renault ma 54% udziałów, montuje Logana zgodnie z procedurą CKD (Completely Knocked Down) z elementów dostarczanych w większości z Rumunii.
Moce produkcyjne fabryki w Casablance pozwalają na wytwarzanie 30.000 sztuk Logana rocznie. Część z nich jest przeznaczona na eksport. Zakład ten produkuje też samochody Kangoo w ramach umowy "Ekonomiczny Samochód" podpisanej z władzami Maroka w styczniu 2004.
Logan, sprzedawany pod marką Dacia, jest dostępny we wszystkich 26 punktach sprzedaży Renault w tym kraju.
W pierwszej połowie 2005 Renault sprzedał w Maroku prawie 6.200 samochodów, co oznacza wzrost o prawie 19% w porównaniu z tym samym okresem 2004 r. Kangoo, model najpopularniejszy w tym kraju od początku roku, stanowi ponad 50% sprzedaży. Udział Renault w marokańskim rynku samochodów osobowych i użytkowych wynosi 19,6%; firma jest liderem tego rynku, który odnotował wzrost o 17% od początku roku.
Dzięki modelowi Logan, samochodowi rodzinnemu doskonale spełniającemu wymagania rynku marokańskiego, grupa Renault chce umocnić się na pozycji lidera. Maroko jest pierwszym krajem, w którym sprzedawane są jednocześnie samochody trzech marek należących do grupy: Renault, Dacia i Renault Samsung Motors.