W pierwszym półroczu 2005 Dacia sprzedała w sumie 79 068 pojazdów, co oznacza wzrost o 89,5% w stosunku do tego samego okresu w roku 2004. 67 859 pojazdów stanowiły samochody osobowe, a 11 209 - samochody użytkowe.
Zarówno w Rumunii, jak i poza jej granicami, głównym czynnikiem wzrostu jest model Logan, którego sprzedaż wyniosła 61 417 sztuk w ciągu pierwszych sześciu miesięcy roku. W Rumunii 47 127 klientów stało się właścicielami Logana w okresie od pierwszego stycznia do trzydziestego czerwca. Na rynkach międzynarodowych Dacia sprzedała w tym okresie 14 290 Loganów.
Od wprowadzenia do sprzedaży we wrześniu 2004 liczba sprzedanych Loganów osiągnęła 84 459 sztuk. Tendencja, zauważona już w pierwszych miesiącach sprzedaży, że klienci kierują się ku wyższym wersjom gamy Logan, potwierdziła się w pierwszym półroczu tego roku. Tym samym Lauréate i Ambition, wersje najlepiej wyposażone, stanowią 45% sprzedaży. Ponadto, 26% klientów wybrało najmocniejszy silnik, tzn. wersję 1.6l (90 ch).
Stając się już nowym narodowym samochodem Rumunii, Logan pozwolił Dacii na pobicie wszystkich rekordów półrocznych sprzedaży w swojej historii. Na rynku rumuńskim, 62 763 pojazdy tej marki zostały dostarczone między pierwszym stycznia i trzydziestym czerwca, tzn. więcej niż poziom sprzedaży odnotowany w całym roku 2003.
Sprzedaż Solenzy, której produkcja została wstrzymana pod koniec marca, osiągnęła 4 808 sztuk, podczas gdy sprzedaż gamy samochodów użytkowych wyniosła 10 828 sztuk.
Pierwsze półrocze 2005 r. potwierdziło znaczną progresję Dacii na rynkach międzynarodowych. Dostawy zagraniczne objęły 16 305 pojazdów, czyli tyle, ile wyniósł poziom eksportu Dacii zrealizowany przez cały rok 2004. Od czerwca Logan jest sprzedawany w Europie Zachodniej. Liczba zamówień odnotowanych na dzień dzisiejszy we Francji, w Niemczech i w Hiszpanii wynosi ponad 7 000 sztuk.
Lista krajów, w których Logan będzie sprzedawany, powiększy się w przyszłych miesiącach, aby osiągnąć 35 do końca roku. Wśród nowych krajów możemy wymienić Belgię, Holandię, Włochy, Szwajcarię i Austrię.
Na rynkach międzynarodowych Dacia korzysta ze wsparcia w ramach grupy Renault. Dystrybucja opiera się na partnerach sieci Renault, specialne produkty zostały stworzone przez Renault Crédit International Banque. W zależności od rynków, sprzedaż odbywa się u koncesjonera Renault wyposażonego w miejsce przeznaczone dla Dacii ze specyficznymi oznakowaniami lub w show-roomie przeznaczonym dla marki, tak jak w Turcji. W każdym kraju powołano jednego kierownika handlowego zajmującego się marką.