komentarz: "elastyczny, niezbyt głośny, na "piątce" pojedzie bez protestowania zarówno 80 jak i 140!"
skrzynia biegów
ocena:4
komentarz: "Prawie ideał. Tylko delikatnie trzeba się obchodzić, bo zgrzytnąć lubi jak za mocno się szarpie..."
układ jezdny
ocena:3
komentarz: "moocno się na zakrętach przechyla. Niektórzy mówią że za miękki.. A ja lubię miękkie. Cinquecento czy Seicento to taczka przy Tikaczu"
układ hamulcowy
ocena:3
widoczność
ocena:2
komentarz: "Do poprawki. Z tyłu Tico nie ma hamulców."
jakość wykończenia
ocena:4
komentarz: "Bardzo dobrze. No chyba że się ktoś skór i drewna sandałowego spodziewał!"
ergonomia
ocena:4
komentarz: "Jak na swoje wymiary super. Do najmniejszych nie należę, a ciasno nigdy mi nie było. Może tylko.. fotele do małej poprawki. Po 8 godzinach siedzenia plecy czuć... Troszkę.."
wentylacja i ogrzewanie
ocena:4
komentarz: "Bez zarzutu. Jak bardzo zimno, mógłby grzać trochę mocniej."
przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
ocena:3
komentarz: "Pewnych rzeczy nie da się uniknąć. Dla pragnących większych przestzeni proponuję autobus. Ale mówiąc serio: dla dwóch niemałych osób i jednej małej spokojnie wystarcza."
wyciszenie, akustyka wnętrza
ocena:3
komentarz: "Im szybciej tym głośniej."
ekonomia (zużycie paliwa, koszty utrzymania)
ocena:5
komentarz: "Nie ma tańszego auta benzynowego."
niezawodność
ocena:5
komentarz: "Ma 4 i pół roku. NIGDY NIC sie nie zepsuło..."
stosunek ceny do jakości
ocena:3
komentarz: "Tanie autko, małe koszty..."
Podsumowanie:
"Mam tikacza od nowości. Mało pali, a za tydzień zakładam gaz, bo sporo jeżdżę. Nigdy się nie zepsuł. Kiedyś tylko... Od mocnego trzaśnięcia dzwiami (NAPRAWDĘ MOCNEGO) wypadła szybka z prowadnic. Jeżeli się o Tikacza dba (dobry i DROGI olej, benzyna Shell i przeglądy co 10 - 12 tysięcy - Tikacz odwdzięczy się niezawodnością. Do miast abardzo dobry, na trasy z dwuosobową załogą - dobry. A poloneza i CC bierze jak chce :-) Tylko że wtedy to nie 4,8 w trasie i 5,6 na mieście.. Coś za coś ale:-)"