silnik (kultura pracy, elastyczność) | ocena: 5 | komentarz: "bardzo elastyczny, dynamiczny, trwaly, calkowicie niezawodny," | |
skrzynia biegów | ocena: 5 | komentarz: "pesproblemowe wlaczanie biegow, zima troche utrudnione na zwyklym oleju-zmiana na lepszy powoduje wchodzenie biegow jak latem, przelozenia dobrane dobrze," | |
układ jezdny | ocena: 4 | komentarz: "niektorzy twierdza ze zawieszenie lanosa jest za miekkie, mi odpowiada, jest przez to komfortowy i i przycisnac sie da, oczywiscie trzeba sie nauczyc kontrolowac miekie zawieszenie przy duzych predkosciach - ale kazdy samochod trzeba opanowac:)" | |
układ hamulcowy | ocena: 4 | komentarz: "sa rozne rodzaje ulkadow w lanosie inne przy 13 i 14 calowych kolach, ja mam ten z 13, uwazam ze za duzy nacisk trzeba wywierac na pedal i powinno byc bardziej wspomagane, ale to tez kwestja przyzwyczajenia bo hamulce sa skuteczne i wydajne" | |
widoczność | ocena: 4 | komentarz: "prawie idealna w sedanie ktorym jezdze, w hethbeku podobno do tylu slabiej widac." | |
jakość wykończenia | ocena: 4 | komentarz: "nie jest zle mi sie wnetrze podoba" | |
ergonomia | ocena: 5 | komentarz: "nie mozna nic zarzucic" | |
wentylacja i ogrzewanie | ocena: 5 | komentarz: "bez zarzutu" | |
przestrzeń dla kierowcy i pasażerów | ocena: 5 | komentarz: "wystarczajaca" | |
wyciszenie, akustyka wnętrza | ocena: 5 | komentarz: "jest cichutki (1,5 sohc) 1,5 i 1,5 dohc sa minimalnie glosniejsze ale i tak ciche," | |
ekonomia (zużycie paliwa, koszty utrzymania) | ocena: 4 | komentarz: "pali jak kazdy inny o tej samej mocy i masie, 6-7 trasa 10-11 miasto." | |
niezawodność | ocena: 5 | komentarz: "calkowicie niezawodny, wymienia sie drobiazgi eksploatacyjnie zuzyte" | |
stosunek ceny do jakości | ocena: 5 | komentarz: "chyba nie ma lepszego stosunku ceny do jakosci - no moze nubira ii doruwnuje:)" |
|