komentarz: "dopiero po 125 tys. km zaczyna się sypać i potrzebuje pewnych napraw, po 80.tys. uszczelnienie silnika"
skrzynia biegów
ocena:4
komentarz: "całkiem nieźle się sprawuje, trochę zgrzyta na IIb przy redukcji."
układ jezdny
ocena:3
komentarz: "most słaby wymienione prawe łożysko półosi po ok. 70.tys. i bebechy po 120.tys."
układ hamulcowy
ocena:5
komentarz: "hamulce super, mam teraz III komplet klocków i po 120.tys. nowe szczęki oraz pr. tył cylinderek"
widoczność
ocena:4
komentarz: "nie jest najgorzej"
jakość wykończenia
ocena:4
komentarz: "do tej ceny Plusa nie ma co wymagać"
ergonomia
ocena:4
komentarz: "dość wygodny za te pieniądze"
wentylacja i ogrzewanie
ocena:2
komentarz: "nawala nawiew na przednią szybę i reg. nawiewu, ogrzewanie super."
przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
ocena:4
komentarz: "wystarczająca nawet dla 5-ciu osób"
wyciszenie, akustyka wnętrza
ocena:1
komentarz: "za głośny,"
ekonomia (zużycie paliwa, koszty utrzymania)
ocena:5
komentarz: "na LPG + koszty ubezpieczeń i częsci eksploatacyjnych jest super."
niezawodność
ocena:4
komentarz: "raczej nie ma problemów z powrotem do domu gdy się wszystko na czas naprawia"
stosunek ceny do jakości
ocena:5
komentarz: "Za te pieniądze można było kupić stary zachodni złom zatruwający powietrze"
Podsumowanie:
"mankamentem jest urywający się zaczep tylnej klapy i parę innych drobiazgów, Największym błędem ostatniego dyrektora FSO była produkcja ATU zamiast kombi. Na targach w Poznaniu ludzie oglądali prototypy PN ATU i PN kombi, chcieli łapówki nam dawać w ciemno za obietnicę sprzedaży kombiaka do małego biznesu ale pan tyszkiewicz wybrał ATU i to był I-szy krok do upadku fabryki."