silnik (kultura pracy, elastyczność) | ocena: 4 | komentarz: "Do jazdy po mieście silnik jest super. Gorzej w trasie bo nie ma za bardzo czym wyprzedzać (musi być duzo miejsca jak trafię na TIR-a). Zaskoczyła mnie prędkość maksymalna autka: na autostradzie poszedł 160km/h z czterema osobami na pokładzie." | |
skrzynia biegów | ocena: 4 | komentarz: "Pewne problemy sprawia wsteczny." | |
układ jezdny | ocena: 4 | komentarz: "Podczas jazdy po nierównościach czasami "nosi" tył, ale można się przyzwyczaić." | |
układ hamulcowy | ocena: 5 | komentarz: "Nie mam uwag." | |
widoczność | ocena: 5 | komentarz: "Z każdej strony bardzo dobra." | |
jakość wykończenia | ocena: 4 | komentarz: "Duzo plastiku, ale przecież to nie Mercedes." | |
ergonomia | ocena: 5 | komentarz: "Wszystko pod ręką (nawet otwieranie wlewu paliwa)." | |
wentylacja i ogrzewanie | ocena: 3 | komentarz: "W zimie trochę za długo się nagrzewa." | |
przestrzeń dla kierowcy i pasażerów | ocena: 5 | komentarz: "W cztery osoby jeżdziliśmy nawet bardzo długie trasy i nikt nie narzekał. Wiele osób twierdzi że w srodku Matiz jest większy niz na zewnątrz." | |
wyciszenie, akustyka wnętrza | ocena: 3 | komentarz: "Cichy to on nie jest, ale za to słychać jak pięknie pracują trzy cylindry." | |
ekonomia (zużycie paliwa, koszty utrzymania) | ocena: 5 | komentarz: "Potwierdza sie w 100% to co napisał producent a więc nie mam uwag." | |
niezawodność | ocena: 5 | komentarz: "Jak na przebieg 75600 km to były dwie usterki. Pierwsza to wymiana tłumika środkowego przy ok. 60.000 km, a druga która była w tym samym okresie to akumulator. Czyli samochód w zasadzie bezawaryjny." | |
stosunek ceny do jakości | ocena: 5 | komentarz: "Bardzo dobra cena za bardzo dobra jakość. Bardzo niskie ceny przedglądów i napraw w ASO na Żeraniu (wymiana tłumika środkowego kosztowała ok. 130 zł., nowy akumulator bezobsługowy koreański ok. 90 zł.) Bardzo niskie ceny części." |
|