silnik (kultura pracy, elastyczność) | ocena: 2 | komentarz: "po 30 000 wymiana wałka, wyślizgane krzywki" | |
układ jezdny | ocena: 2 | komentarz: "strach jeździć powyżej 110 km/h, w ogóle ściąga w lewo od nowości" | |
układ hamulcowy | ocena: 5 | komentarz: "bardzo dobry" | |
jakość wykończenia | ocena: 2 | komentarz: "co roku zimą psuje się coś innego i jednocześnie samo się na prawia, jednak są to irytująceincydenty, np. 22.00, - 15 st.C, siaty z zakupami w rękach, a tu drzwi się nie zamykają" | |
wentylacja i ogrzewanie | ocena: 3 | komentarz: "wieczna walka z zaparowanymi szybami" | |
przestrzeń dla kierowcy i pasażerów | ocena: 5 | | |
wyciszenie, akustyka wnętrza | ocena: 1 | komentarz: "larmo jak pieron, 150 km/h to horror" | |
ekonomia (zużycie paliwa, koszty utrzymania) | ocena: 4 | komentarz: "można ewentualnie tak do tego podejść: niech wam spali np 8l/100 km, ale wiezie 5 osób+dużo bagaż" | |
niezawodność | ocena: 3 | komentarz: "wiąże się z wykończeniem, w każdej chili coś może zawieść, nie wierzę w egzemplarze perfekcyjnie wykończone" | |
stosunek ceny do jakości | ocena: 3 | komentarz: "Żadna cena nie jest adekwatna do żadnego samochodu. Dodatkowo w Polsce ceny wynikają z przeliczenia cen zachodnich i to cała tajemnica." |
|