silnik (kultura pracy, elastyczność) | ocena: 4 | komentarz: "Mnie tam wystarcza. Po mieście na gazie jest wystarczająco, a jak chce sobie przycisnąć mocniej to na benzynkę przełączam i wtedy to jest 100% mojego zapotrzebowania na" | |
skrzynia biegów | ocena: 3 | komentarz: "Niestety nie da się szybko zmieniać biegów i jak ktoś napisał kiepsko wchodzą 1 i R." | |
układ jezdny | ocena: 5 | komentarz: "Miękko (może dla niektórych za bardzo). Dobra zwrotność idt. Jest oki." | |
układ hamulcowy | ocena: 4 | komentarz: "Z większych prędkości hamowanie na seryjnych hamulcach jest trochę denerwujące" | |
widoczność | ocena: 5 | komentarz: "Wszystko widzać doskonale" | |
jakość wykończenia | ocena: 3 | komentarz: "Rozłazi sięto wszystko trochę, a tu szyba się trzęsie, tam mi podsufitka odłazi. Choć jednak nie jest tak źle :P" | |
ergonomia | ocena: 5 | komentarz: "Nie narzekam" | |
wentylacja i ogrzewanie | ocena: 5 | komentarz: "Wg. mnie jest oki (choć klimy brakuje)" | |
przestrzeń dla kierowcy i pasażerów | ocena: 5 | komentarz: "No tutaj to Espero jest bezkonkurencyjny." | |
wyciszenie, akustyka wnętrza | ocena: 3 | komentarz: "Za bardzo silnik słychać." | |
ekonomia (zużycie paliwa, koszty utrzymania) | ocena: 3 | komentarz: "Pali to trochę dużo (mnie 13-15 LPG), ale koszty utrzymania nie są takie znowu duże." | |
niezawodność | ocena: 5 | komentarz: "Myślę, że jest oki." | |
stosunek ceny do jakości | ocena: 5 | komentarz: "Dałbym 6 jak bym mógł." |
|