komentarz: "Elastyczny, ale dobrze ciągnie dopiero od 4 tyś obrotów"
skrzynia biegów
ocena:5
komentarz: "bez komentarza"
układ jezdny
ocena:4
komentarz: "komfortowe, ale mało sportowe"
układ hamulcowy
ocena:4
komentarz: "można postawić "dęba""
widoczność
ocena:5
komentarz: "oki"
jakość wykończenia
ocena:4
komentarz: "przyzwoite, ale w niektórych miejscach nierówne odstępy pomiędzy elementami"
ergonomia
ocena:4
komentarz: "Radio mogłoby być trochę wyżej - przy obsłudze zawadza się o lewarek"
wentylacja i ogrzewanie
ocena:5
komentarz: "wyśmienite"
przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
ocena:5
komentarz: "4 osoby mogą wygodnie podróżować"
wyciszenie, akustyka wnętrza
ocena:5
komentarz: "Na jałowych obrotach można przez pomyłkę próbować odpalić pracujący silnik"
ekonomia (zużycie paliwa, koszty utrzymania)
ocena:5
komentarz: "Na te gabaryty bardzo przyzwoite - 6,5 litra w trasie, około 8 litrów w mieście"
niezawodność
ocena:5
komentarz: "Nic się nie dzieje"
stosunek ceny do jakości
ocena:5
komentarz: "Sorki, ale brakuje skali"
Podsumowanie:
"Jeżeli macie około 15 tyś kupcie sobie Espero - nie znajdziecie lepszego wyboru za tą kasę. Będzie to lepszy wybór, niż jakiś stary trup ze znaczkiem np. BMW"