silnik (kultura pracy, elastyczność) | ocena: 3 | komentarz: "nie ma co ukrywać, że do tak sporego auta 1.5 to trochę mało." | |
skrzynia biegów | ocena: 3 | komentarz: "trochę za sługi skok drążka, poranne kłopoty z wrzuceniem jedynki." | |
układ jezdny | ocena: 5 | komentarz: "miękki, komfortowy." | |
układ hamulcowy | ocena: 3 | komentarz: "oryginały słabe, po wymianie tarcz i klocków o.k." | |
widoczność | ocena: 5 | komentarz: "szybek dużo jest o.k." | |
jakość wykończenia | ocena: 4 | komentarz: "wbrew powszechnym opiniom u mnie nic nie piszczy i nie trzeszczy" | |
ergonomia | ocena: 4 | komentarz: "w zasadzie wszystko na swoim miejscu" | |
wentylacja i ogrzewanie | ocena: 4 | komentarz: "duże wnetrze, trudnej je ogrzać i co za tym idzie odparować" | |
przestrzeń dla kierowcy i pasażerów | ocena: 5 | komentarz: "duuuużo miejsca, fotel kierownika reulowany w trzech płaszczyznach" | |
wyciszenie, akustyka wnętrza | ocena: 4 | komentarz: "do 120 jak cie mogę, powyżej szczególnie na zimówkach radio na full" | |
ekonomia (zużycie paliwa, koszty utrzymania) | ocena: 4 | komentarz: "przy LPG da się żyć" | |
niezawodność | ocena: 4 | komentarz: "odpukać na razie tylko" | |
stosunek ceny do jakości | ocena: 5 | komentarz: "trudno za stosunkowo niską cenę znaleźć inne tak duże i wygodne autko." |
|
"Duży, tzw rodzinny samochód, ekonomia w przypadku założenia LPG do przyjęcia.
Sporym minusem jest brak składanych tylnych siedzeń, przez co bagażnik mimo iż spory (560 l), nie da się powiększyć.
Jednocześnie za stosunkowo niskie pieniądze otrzymujemy dość bogate wyposażenie seryjne, m.in. wspomaganie i pełna elektryka.
Nic tylko kupować i jeździć - polecam." |