silnik (kultura pracy, elastyczność) | ocena: 5 | komentarz: "Zasilany gazem od początk. W stosunku do benzyny biegi są o niebu dłuższe (5 bieg i 60km/h) bez szarpania" | |
skrzynia biegów | ocena: 5 | komentarz: "Nic dodać" | |
układ jezdny | ocena: 4 | komentarz: "słabe tylne sprężyny" | |
układ hamulcowy | ocena: 5 | komentarz: "Stosując oryginalne klocki (drogie) jest OK" | |
widoczność | ocena: 3 | komentarz: "Za szeroki przedni słupek (zgroza!!!!)" | |
jakość wykończenia | ocena: 4 | komentarz: "Za te pieniądze na dobrym poziomie" | |
ergonomia | ocena: 5 | komentarz: "Wszystko na swoim miejscu" | |
wentylacja i ogrzewanie | ocena: 4 | komentarz: "Cięgna kierunku nawiewu i temperatury badziewiaste, zakończone plastikiem (mogły by być metalowe to nie byłoby problemy), już 3 razy wymieniałem. Ciepłe powietrze jest już po 1 km" | |
przestrzeń dla kierowcy i pasażerów | ocena: 5 | komentarz: "Jestem kierowcą 185 cm wzrostu i nie męczy mnie długa jazda tył mnie nie interesuje (dzieci jadą)" | |
wyciszenie, akustyka wnętrza | ocena: 4 | komentarz: "Teraz drży głośno szyba lekko otwartego okna kierowcy - prowadnice szyby są bylejakie" | |
ekonomia (zużycie paliwa, koszty utrzymania) | ocena: 4 | komentarz: "10,5 l gaz średnio ale można i 8,5 l do 12 l - zależy od techniki jazdy sam sprawdziłem (nie wiem ile pali benzyny)" | |
niezawodność | ocena: 4 | komentarz: "30tys.km końcówki drążków,135 tys.km zwarcie w instalacji ele. 140 tys spalenie pompy paliwa,150tys.wymiana fabrycznego ostatniego tłumika,170tys km alternator." | |
stosunek ceny do jakości | ocena: 5 | komentarz: "Za 32,5 tys zł nie ma auta nowego z silnikiem 100kM w styczniu 2000roku bo wtedu go kupiłem w salonie" |
|