Kody bledow ABS - Carina E

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam

Zna ktos moze objasnienia do kodow błedow ABSu w Carinie E ? Wyszly mi z migniec kontrolki kolejno : 22 , 35 , 36
O co to konkretnie chodzi ze jest walniete ?

  
 
Cytat:
2007-06-03 09:59:59, szmyk pisze:
Witam Zna ktos moze objasnienia do kodow błedow ABSu w Carinie E ? Wyszly mi z migniec kontrolki kolejno : 22 , 35 , 36 O co to konkretnie chodzi ze jest walniete ?


Za duzo kodow skasuj je poskrecaj kierownica do oporu pojezdzij troche po placu i odczytaj na nowo
  
 
Kody błędów ABS w carinie E
22- Elektrozawór koła Lewy przód lub jego obwód
35- Czujnik ABS prędkosci koła lewy przód lub prawy tył - przerwany obwód
35- czujnik ABS predkości koła prawy przód lub lewy tył - przerwany obwód.
  
 
JA mam błąd nr. 36 ,rózwniez podłączam się do pytania.
W ASO uzyskałem odpowiedź ,albo mam sobie wyczyścic czujniki ,czego jeszcze niezrobiłem ,albo oba czujniki ABSwymienic ,razem 1000zł
  
 
Cytat:
2007-06-11 20:47:58, faworyt pisze:
JA mam błąd nr. 36 ,rózwniez podłączam się do pytania. W ASO uzyskałem odpowiedź ,albo mam sobie wyczyścic czujniki ,czego jeszcze niezrobiłem ,albo oba czujniki ABSwymienic ,razem 1000zł


Bzdury goscie nie maja pojecia o wyobrazeniu....
Wez miernik uniwersalny zmierz rezystancje na kazdym czujniku powinno byc od 1200ohm do 1800ohm wazne aby przody mialy raczej tyle samo a tyly beda mialy troche wiecej.pomiary na odpietych czujnikach i wlaczonym zaplonie.Napiecie pomiarowe z kompa mierzone na wtyczce wypietego czujnika okolo 0.5V ...mierzac przednie czuje wywijaj kablami czy nie sa przelamane a rezystancja nie skacze....najczesciej przelamuja sie kable przednich.
Jak juz znajdziesz ze np czujnik niema rezystancji to ucinasz kabel za wieszakiem przy zwrotnicy sprawdzasz ,jezeli jest dolutujesz kabel sieciowy w grubej izolacji ale z drobnym splotem zyly,kasujesz bledy i wszystko ...Rzadko jest w Carinach ze czujnik skoroduje w srodku i trzeba wymienic.
ps gdyby byly zabrudzone wience ABS wlaczalby sie po lekkim nacisnieciu hamulca w koncowej fazie hamowania.
  
 
Cytat:
2007-06-03 21:32:36, Bigelektron pisze:
Za duzo kodow skasuj je poskrecaj kierownica do oporu pojezdzij troche po placu i odczytaj na nowo



a w jaki sposob je skasowac ??

tak jak piszesz poskrecac kierownica i sie skasuja ?
  
 
Cytat:
2007-06-18 16:49:50, szmyk pisze:
a w jaki sposob je skasowac ?? tak jak piszesz poskrecac kierownica i sie skasuja ?


Tak jak odczytujesz kody to na koniec naciskasz szybko 8 razy w ciagu 5 sekund pedal hamulca i przytrzymujesz...jezeli sie skasowaly to kontrolka zacznie migac jednostajnie lub ilosc kodow spadnie
  
 
dzieki , jutro moze uda mi sie sprawdzic
  
 
Witam jestem na tym forum nowy i na wstępie mam takie pytanie
odnośnie ABS w toyocie carinie.Kupiłem toyotke i zaraz na drugi dzień smigania zapaliła mi sie kątrolka od ABSu.W książce wyczytałem żeby sprawdzić bezpieczniki a jezeli one są ok.to żeby włączyc zapłon i w złączu w komorze silnika zewrzec piny 3 i 4 poczym kątrolka powinna zgasnąć i wysyłać kody błyskowe błedów.Problem w tym że u mnie cały czas ta kątrolka świeci
jak tylko włącze zapłon a ABS nie działa.PORADZCIE COS
a wszystkie czujniki na kołach poczyściłem i nic to nie dało
  
 
a w ten sposób?
http://motonews.pl/forum/?op=fvt&t=51779&c=18&f=23&19

qrde, pisałem, żeby FAQ był na wierzchu
  
 
Witam.Wiecie może gdzie w carince znajduja sie przekazniki ABSu???bo wyczytalem gdzies ze moze jakiś przekaznik mogl nawalic.W linku kolegi nic nie moge znaleść żeby ktoś nie mógl odczytac blędów.

[ wiadomość edytowana przez: yuby8203 dnia 2009-03-03 10:34:59 ]
  
 
Przy błotniku, koło akumulatora.
Pozdro.
  
 
Witam
Chciałbym się dołączyć do tematu.
Mam TOYOTE Carina E 1997, nie działa mi ABS, kontrolka cały czas świeci, po przekreceniu kluczyka słychać pstrykniecie przekaźnika i migniecie delikatne na desce rozdzielczej i świeci cały czas. Próbowałem odczytać kod błedu ale nie gaśnie kontrolka i nic nie wyszło. Bezpieczniki sprawdzone. Co w takim razie zrobić jak znależc przyczynę? Proszę o rady.
  
 
Witam w klubie problemu z ABS, ja mam podobny problem od 3 miesięcy. Sprawdziałem czujniki napięcie i cały czas nic i ABS świeci, przekaźnik pstryka po przekręcaniu zapłonu ale tak do końca nie jestem pewien czy on jest dobry. A mając go w ręku nie wiem jak go sprawdzić gdzie powinno być jakie napięcie i co dalej. Może znajdzie się jakaś dobra dusza co Nam pomoże?
  
 
Cytat:
2009-05-15 21:25:02, niewiadomskir pisze:
Witam Chciałbym się dołączyć do tematu. Mam TOYOTE Carina E 1997, nie działa mi ABS, kontrolka cały czas świeci, po przekreceniu kluczyka słychać pstrykniecie przekaźnika i migniecie delikatne na desce rozdzielczej i świeci cały czas. Próbowałem odczytać kod błedu ale nie gaśnie kontrolka i nic nie wyszło. Bezpieczniki sprawdzone. Co w takim razie zrobić jak znależc przyczynę? Proszę o rady.


Do Katowic niedaleko zapraszam na naprawe.
  
 
Witam
Dziś udało mi się odczytać kody usterki ABS-u, wyszło mi 36 (czyli przerwa obwód kół prawy przód lewy tył) w związku ztym mam pytanie od czego zacząć sprawdzanie?
  
 
Cytat:
2009-05-16 22:37:58, niewiadomskir pisze:
Witam Dziś udało mi się odczytać kody usterki ABS-u, wyszło mi 36 (czyli przerwa obwód kół prawy przód lewy tył) w związku ztym mam pytanie od czego zacząć sprawdzanie?


od przednich czujnikow
  
 
Podłączę się również.... Jak kupywałem Carine od razu koleś mi powiedział że ABS nie działa i sprawę załatwił bo to niby czujnik i drogi to nie wymieniał.... więc wyciągnął żaróweczkę i po kłopocie... no ale tak jeżdżę i jeżdżę i ABS skoro jest to jednak dobrze by było żeby był sprawny... odczytałem kody i wyskoczył 32 (Czujnik koła przedni lewy) i 35 (Otwarty obwód hamulców przedniego lewego i tylnego prawego)... i teraz pytanko.... co bardziej odstawiać czujnik czy przewód lewego koła...? Dodam iż nie posiadam miernika w domu żeby posprawdzać i chyba udam się do znajomego...
  
 
Witam
Dzis rozgryzłem swój ABS, szczytałem kody błędów, których wcześniej nie dałem rady sprawdzić. Wyskoczył błąd 35 więc koło soboty będę szukał usterki.
Ale główny błąd jaki popełniałem przez dotychczasowy czas to źłe piny mostkowałem. WG książki "sam naprawiam"trzeba zmostkowac piny 3 i 4 ale to w żaden sposób nie odpowiada PRAWDZIE.
ABY ZADZIAŁAŁO NALEŻY:
WYJĄĆ ZWORE I ZMOSTKOWAĆ E1 I TC to wtedy zadziała.
  
 
Cytat:
2009-02-28 16:04:45, Talus pisze:
a w ten sposób?
http://motonews.pl/forum/?op=fvt&t=51779&c=18&f=23&19
qrde, pisałem, żeby FAQ był na wierzchu


na końcu tego tematu sam to napisałem
hmm... kiedyś pisałem o porządkach, ale nikt mnie nie słuchał


[ wiadomość edytowana przez: Talus dnia 2009-05-20 08:41:53 ]