[S] Części po moim Espero

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witajcie!

Sprzedam kilka części jakie mi pozostały po Espero.

1. Poduszka skrzyni - tylna. Część nowa nigdy nie używana - 20zł

2. Poduszka skrzyni (silnika) - lewa. Część nowa nigdy nie używana - 20zł

3. Kompletne tarczobębny na tył przygotowane do Espero tj. tarcze kotwiczne, zaciski, tarcze hamulcowe. Części używane jeździły w moim Espero. Niestety jeden zacisk do regeneracji. Cena: 200 zł

4. Tylna lotka (Spoiler) z zdemontowanym światłem stopu - 40zł

5. Plastykowe osłony tylnych lamp, te od środka - 10zł (2 szt.)

6. Przednie sprężyny Jamex obniżające 35-40mm - 70 zł

7. Kolektor wydechowy 1,5 16V standard w jedną rurę - 30zł

8. Felgi stalowe w bardzo dobrym stanie (niewielki nalot rdzy - nie malowane) 4szt. z nowymi słupkami zaworowymi - 100 zł

To tyle co pamiętam. Co więcej to muszę przeglądnąć garaż.

Wszystkie ceny są do negocjacji.
  
 
Cytat:
3. Kompletne tarczobębny na tył przygotowane do Espero tj. tarcze kotwiczne, zaciski, tarcze hamulcowe. Części używane jeździły w moim Espero. Niestety jeden zacisk do regeneracji. Cena: 200 zł



Witam,
Możesz powiedzieć coś więcej o tych torczobębnach?
Chodzi o zestaw gotowy do montażu na fabrycznej tylnej belce Espero?
Montaż wymaga jakichś poważniejszych przeróbek (skrócenie przewodów/linki)?
To elementy dopasowane z innego auta (jakiegoś Opla)?
Możesz podesłać jakieś fotki?
Czekam na informacje i pozdrawiam
  
 
Cytat:
2012-03-18 11:31:18, MonStar pisze:
Witam, Możesz powiedzieć coś więcej o tych torczobębnach?
To elementy dopasowane z innego auta (jakiegoś Opla)? Możesz podesłać jakieś fotki? Czekam na informacje i pozdrawiam


Tutaj masz wszystko na ten temat.

Cytat:
Chodzi o zestaw gotowy do montażu na fabrycznej tylnej belce Espero? Montaż wymaga jakichś poważniejszych przeróbek (skrócenie przewodów/linki)?


Linkę należy skrócić przy dźwigni o jakieś 12cm. Mam w komplecie do tego tulejki specjalnie wytoczone by zarobić końcówkę linki.

Tak jak pisałem jeden zacisk jest do regeneracji - trzeba wymienić tłoczek.

Fotki gdzieś miałem z montażu. Poszukam i podeślę.
  
 
Dzięki za linka - kiedyś nawet czytałem ten temat
Zaciski są od Saaba 900, tak jak w podlinkowanym temacie? Pytam bo chciałbym się zorientować ile kosztowałaby naprawa tego uszkodzonego.
Chętnie rzucę okiem na fotki, także jeżeli je znajdziesz to daj znać.
Pozdrawiam.
  
 
Cały komplet składał Pstruś, więc zaciski są od Saba lub jak kto woli od Omegi.

Jak nie znajdę fotek to zrobię tego co mam.
  
 
Jakieś postępy ze zdjęciami?
Wrzucisz je tutaj czy podać maila?


[ wiadomość edytowana przez: MonStar dnia 2012-03-30 16:53:41 ]
  
 
Cytat:
2012-03-30 16:53:12, MonStar pisze:
Jakieś postępy ze zdjęciami? Wrzucisz je tutaj czy podać maila? [ wiadomość edytowana przez: MonStar dnia 2012-03-30 16:53:41 ]

Upsss....
Jakoś mi temat uciekł.
Oczywiście, że wrzucę.

Tak na szybko robione komórką.












  
 
Dzięki za zdjęcia
Nie wygląda to najgorzej. A jak z grubością tarczy, okładzin szczęk i klocków? Pośmigają jeszcze trochę?
I jeszcze jedno pytanko co do montażu, tak dla pewności: piasty zostają seryjne?
  
 
Tak, piasty seryjne. Tarcze kotwiczne mają rozstaw pod śruby w Espero. Ściągasz tarcze kotwiczne spod bębnów i zakładasz cały kompletny zestaw.
Tarcze zjechane raptem 1mm.
Klocki powinny jeszcze wystarczyć na sezon.
Ale to co najważniejsze i o czym już pisałem na początku, musisz zregenerować jeden zacisk (zalecam wymianę jednego tłoczka).

Cały zestaw nowy wart jest pewnie tyle co dziś samo Espero
  
 
Cytat:
Cały zestaw nowy wart jest pewnie tyle co dziś samo Espero


He he - tutaj pewnie masz rację
Cytat:
. . . musisz zregenerować jeden zacisk (zalecam wymianę jednego tłoczka)


Myślę że wymiana tłoczka nie będzie problemem.
A czy w grę wchodzi ewentualna wysyłka gratów? Bo z tego co widzę to do Łańcuta mam spory kawałek i raczej nie wybiorę się osobiście
  
 
serwus
To przejrzyj garaż i znajdź dwie letnie opony, takie na 4+ czyli ekstra. Jestem zainteresowany tym tematem. Pozdrawiam
  
 
Cytat:
2012-04-12 09:46:13, MonStar pisze:
... czy w grę wchodzi ewentualna wysyłka gratów? Bo z tego co widzę to do Łańcuta mam spory kawałek i raczej nie wybiorę się osobiście

Wysyłkę dało by się zorganizować, choć przyznam, że nie będzie tania przez wzgląd na wagę.
Rozeznam temat w spedycji i dam znać na priv.
  
 
Cytat:
2012-04-14 14:19:10, iskrownik pisze:
serwus To przejrzyj garaż i znajdź dwie letnie opony, takie na 4+ czyli ekstra. Jestem zainteresowany tym tematem. Pozdrawiam

Opon nie mam, ale mam 4 felgi w bardzo dobrym stanie.
  
 
Cytat:
Wysyłkę dało by się zorganizować, choć przyznam, że nie będzie tania przez wzgląd na wagę.
Rozeznam temat w spedycji i dam znać na priv.



Domyślam się, że zwykły list to to nie będzie Z góry dzięki za ogarnięcie sprawy i czekam na info
  
 
Temat nadal aktualny.
Ceny do negocjacji, bo mi tylko zawadzają w stodole.