Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
MarekV6 LOB NET MEMBER Oma + Hornet :-) Poznań / Solingen | 2010-10-24 23:50:20 |
fatboy82 LOB WETERAN A 3.0 24V R6 Warszawa | 2010-10-25 00:56:14
Wlasnie dlatego zawsze sie pytam co i jak ma byc Poza tym dobrze kombinowalem, co nie? |
fatboy82 LOB WETERAN A 3.0 24V R6 Warszawa | 2010-10-26 15:59:41 podnosniki dzialaja, wiec bede musial posprawdzac kable :/ pewnie gdzies masa trzasnela... |
Wiktorzi LOB WETERAN LANCER Szczecin | 2010-10-26 20:06:48 Fatboy a może schemaciki chcesz, książki nie chcesz ? |
fatboy82 LOB WETERAN A 3.0 24V R6 Warszawa | 2010-10-26 21:42:51
ze schematow to ja nic nie wyczytam, marny ze mnie elektryk jedynie moge sprawdzic czy kable sa cale czy nie No chyba ze masz schematy jak te kable sa poprowadzone w samochodzie, ale to w sumie mniej wiecej wiem |
omegabmaks LOB MEMBER omega B 2.5 TD Warszawa | 2010-10-27 19:40:34 kable kablami, ale pamiętajcie, że w siłownikach są mikroprzełączniki, które tyż szwankują, a objawy podobne ..... |
abigaz LOB MEMBER Peugeot 508 kombi Gdańsk | 2012-04-13 15:18:06 Odgrzeję kotleta.......Otóż mam problem z szybami...Działają do puki nie ruszę krańcowego wyłącznika,wcisnę go i przestają działać.Obojętnie czy z lewej czy z prawej strony.Wtedy jak pogmeram przewodami przy wtyczce od przełączników kierowcy to zadziałają do momentu wciśnięcia krańcowego wyłącznika. I tak w kółko to samo. Co ma wspólnego wył. krańcowy z szybami??? Czy uszkodzony jest główny panel z guzikami od szyb..? Może miał ktoś podobną przypadłość?Moje auto omega B FL |