Zmiana jezyka w OBC, spis częśc BMW i inne przydatne rzeczy

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Kasownie inspekcji

zabieg ten można wykonać samemu. linki z instrukcją poniżej.
KASOWANIE INSPEKCJI OLEJOWEJ
pozdrawiam

KASOWANIE INSPEKCJI - instrukcja nr 2

piotrfire podał sposób kasowania inspekcji w dieslach, z którymi bywały problemy.
cytuje go:
Włącz zapłon, weź zwykły kabelek, i zewrzyj na 12 s!! 7 i 19 pin. Odłącz na ok 5 s. i znowu zewrzyj na 3 s.
pozdrawiam





[ wiadomość edytowana przez: tolo84 dnia 2006-02-02 16:53:43 ]

[ wiadomość edytowana przez: Miro600V dnia 2007-05-17 13:36:01 ]
  
 
znalazłem to na necie. uważam że ktoś może z tego skorzystać. nie wszyscy na forum są fachowcami, ale sami chcialiby cos podłubać przy swoich autach, lub czegoś więcej się dowiedzieć. proponuję by w tym wątku podawać linki do takich właśnie stronek. nie muszą one dotyczyć tylko bmw ale ogólnie motoryzacji.
STRONA 1
wszelkie linki proszę wysyłac mi na priv a po weryfikacji dodam do tego wątku i napiszę kto takowy link przysłał.
dodam, że wątek jest do odczytu tylko dla klubowiczów.
pozdrawiam


[ wiadomość edytowana przez: MARCIN_RADOM dnia 2005-07-09 13:49:47 ]

[ wiadomość edytowana przez: mibhell dnia 2007-03-04 00:41:30 ]
  
 
STRONKA o automatach, podstawowe wiadomości itp. nadesłana przez mibhell
pozdrawiam
  
 
LINK po angielsku ale może być przydatny, nadesłany przez MohSETH
  
 
rozmaite ZŁĄCZA RADIOWE . nadesłane przez piotrfire.
pozdrawiam


ZLACZA RADIOWE nadeslane przez tolo84

[ wiadomość edytowana przez: tolo84 dnia 2005-09-08 09:57:50 ]
  
 
opis zmiany języka komputera w E34 jest TU
opis zmiany języka komputera w E32 można znaleźć TU

Zmiana języka w E38 i E39 wg tolo84:

E38:
The right hand button on the instrument
With the ignition key in Position II (radio and OBC on), pressing this button for about 20 seconds gives the next language. Releasing and pressing again cycles thought the languages (ENGLISH-US, ENGLISH-UK, FRENCH, ITALIANO, ESPANGOL, DEUTCH) with wrap around option.

Podobnie jak w e32 tylko ze kluczyk do pozycji 2 (wlaczy sie radio i komputer) i przytrzymac przycisk 20 sek zamiast 10.

E39:
1. Ignition switch in the OFF position.
2. Press and HOLD the right instrument cluster button.
3. Turn the ignition switch to the on position.
4. Wait about 10 seconds. The next language will be displayed.
5. Hold the button until the desired language appears

1. wylaczyc zaplon
2. wcisnac i przytrzymac prawy przycisk komputera
3. przekrecic kluczyk do pozycji "ON"
4. poczekac okolo 10 sekund az wyswietli sie nastepny jezyk
5. trzymac przycisk komputera dopoki nie pojawi sie wlasciwywy jezyk.



[ wiadomość edytowana przez: tolo84 dnia 2005-08-28 11:17:51 ]
  
 
spis wszystkich części do wszystkich BMW znajdziecie TU
  
 
TU jest link do opisu regulacji gazu nadesłany przez piotrfire.




[ wiadomość edytowana przez: tolo84 dnia 2005-08-28 16:32:24 ]
  
 
w wiekszosci ilustorwane do najpopularniejszych modeli, niestety po angielsku (zawsze lepiej niz po niemiecku czy rusku)

e30, e34, e36, e39, e46, e60, e90


http://forums.beyond.ca/showthread/t-65008.html

http://www.geocities.com/e36rulz/DIY.html

http://forum.e46fanatics.com/archive/index.php/f-27.html

http://www.geocities.com/e36rulz/E46DIY.html

http://www.ultimate-bmw.com/bmw_knowledgebase/index.htm

[ wiadomość edytowana przez: tolo84 dnia 2005-11-17 23:35:27 ]
  
 
Opis silników BMW by DAZ
  
 
z powodu ze moje swiatelka nie swiecily tak jakbym chcial pierwszym moim krokiem byl zakup innych zarowek.
zakupilem tungsramy megalight pomogly nieco ale dalej swiatla byly niezadowalajace.
dzis postanowilem wyczyscic soczewki.
oto opis krok po kroku co nalezy robic:

postanowilem najpierw zaczac z lewej strony poniewaz jest tam mniej miejsca.
1.odkrecamy oslone lampy,
2.nastepnie wyciagamy zarowke i odczepiamy kable od zarowki oraz mase od lampy.
3. nastepnie musimy odkrecic 3 sruby ktorymi jest przymocowany caly wklad z soczewka.





po odkreceniu wszystkich srob delikatnie wyciagamy soczewke na zewnatrz.

u mnie jak widac byla bardzo zasyfiona:/

strona lewa.

strona prawa.


4, mozemy teraz zabrac sie do czyszczenia(soczewka i odblask). ja do tego celu urzylem delikatnego plynu do czysczenia paneli LCD
i spisal sie bardzo dobrze oto soczewka po umyciu.
lewa.




prawa.





5. nastepnym krokiem bylo umycie klosza lampy od srodka plyn na szmatke i delikatnie mozna bardzo fajnie ten klosz umyc,


6. gdy soczewka jest juz umyta i sucha mozna zabrac sie za skladanie. delikatnie wkladamy ja do lampy.
i nastepnie przykrecamy 3-ma srobami (polecam je nieco nasmarowac)

7.wkladamy zarowke podpinamy ja i sprawdzamy czy dziala.
8. po sprawdzeniu mozna zalozyc obudowe lampy.

analogicznie postepujemy z prawa strona.

efekty widac na zdjeciach niestety nie mam starych zdjec zeby porownac jasnosc i dlugosc swiatla.
ale napewno jest duuzo jasniej oraz szerzej ( czysta soczewka lepiej rozprasza swiatlO)
po wyczysczeniu nawet przy zgaszonych swiatlach widac roznice poniewaz widac bardzo ladna czysta soczewka przedtem to byla tylko szara plama.
foty.








wszystko zajelo mi okolo 2.5 - 3 godzinki z przerwami na porobienie fotek.
ale naprawde warto bo duzo to pomaga.
gdyby byly jakies pytania to chetnie odpowiem.
pozdrawiam.



[ wiadomość edytowana przez: mibhell dnia 2007-03-04 00:43:11 ]
  
 
Cytat:
2007-01-07 22:07:01, szypeczek pisze:
Witam. Dzieki za pomoc w wyczyszczeniu soczewek. Nie ukrywam, ze troszke sie nameczylem... Wlasnie przez ta automatyczna regulacje. Ale siegnalem po mniejszy srubokret i jakos w koncu poszlo... Problem tylko mialem z kloszami... Nie wiedzialem jak je zdjac, wiec staralem sie dotrzec do nich szmatka i dlugimi palcami ... Niestety nie zdalo to egzaminu. Jezeli wie ktos jak to zrobic, to bede bardzo wdzieczny.. Pozdro


ja wlozylem szmatke upchnąłem ja troche no i hm jak to nazwac poruszalem ja do okola no i mi sie szklo od srodka tez wyczyscilo.
samo szklo ciezko bedzie sciagnac bo jest przyklejone...
poszukaj w wyszukiwarce tematow o ringach do e34 tam jest wiecej o rozklejaniu szkla.

  
 
Manuale + foto by Lukas316compact